صفحه اصلی > اینستاگرام : آیا خرید فالوور باعث حذف حساب اینستاگرام میشود؟

آیا خرید فالوور باعث حذف حساب اینستاگرام میشود؟

فهرست مطالب

خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که برای رشد پیج کسب‌وکار خود یا پیج موردعلاقه‌تان می‌توانید انجام دهید. اما اینکه آیا خرید فالوور می‌تواند برای پیج یا حساب اینستاگرامی آسیب‌زننده باشد یا نه را در ادامه بحث متوجه خواهید شد. پس با ادامه مطلب همراه بال بزن باشید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه اجتماعی استفاده شده در بین کاربران ایرانی و حتی جهانی است. در واقع، اینستاگرام بیشتر از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. تقریباً کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که گوشی هوشمند نداشته باشد و روز خود را در حال سپری کردن با بالا و پایین کردن پست‌های اینستاگرام سپری نکند.

اما اینستاگرام فقط برای استفاده شخصی نیست. بیشتر کسب‌وکارها از اینستاگرام برای افزایش فروش و به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات و البته ارتباط با مشتریانشان استفاده می‌کنند. بعضی افراد هم از آن برای انتشار آگاهی، یا مهارتی که دارند استفاده می‌کنند. این مهارت می‌تواند کار هنری یا کمدی باشد یا آموزش در همه انواع زمینه‌ها یا سرگرمی و غیره. تنوع به اندازه موهای سرتان است !!! امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی می‌توان در هر زمینه‌ای تولید محتوا کرد. غالباً موفقیت حساب‌های اینستاگرامی با تعداد فالوورها یا تعداد لایک و کامنت‌هایی است که از مردم دریافت می‌کنند سنجیده می‌شود.

به‌دست‌آوردن فالوورهای اینستاگرامی در زمانی کوتاه آن‌چنان که باید آسان نیست و اگر نگوییم هفته‌ها، شاید حتی ماه‌های طولانی زمان ببرد. به همین دلیل خریدن فالوور اینستاگرام می‌تواند یک روش خوب برای بالابردن دنبال‌کننده‌های پیج باشد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید بعد از خرید فالوور به فکر آن باشید این است که محتوای منحصربه‌فرد و مستمری را تولید کنید تا به‌مرورزمان فالوورهای واقعی بیشتری به کسب‌وکار یا حساب اینستاگرامی شما جذب شوند.

چرا باید فالوور اینستاگرام خرید؟

نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام می‌تواند یک هدف کلیدی بازاریابی به خصوص در زمان شروع یک کسب‌وکار یا پیج باشد. داشتن فالوور بیشتر یعنی تعامل بیشتر و تعامل بیشتر یعنی افزایش فروش. اما آیا داشتن فالوور زیاد به معنی تعامل بیشتر است؟ اگر فالوورها واقعی باشند، بله. اما در مواردی که فالوور خریداری می‌شود، لزوماً این‌طور نیست.

اگر دنبال افزایش تعامل هستید، بهتر است همراه با خرید فالوور اینستاگرام از بال بزن، یک تولید محتوای مستمر و اصولی و منحصربه‌فرد نیز داشته باشید تا بتوانید توجه دیگر افراد را به خود جلب کنید. یا اینکه از سایر خدمات بال بزن مانند خرید لایک و کامنت استفاده کنید.

واقعیت این است که کسب‌وکارها و پیج‌های زیادی در شروع کاری خود در اینستاگرام، فالوور خریداری می‌کنند. اما اگر خوش‌شانس باشید و اصولی و مستمر کار کنید، امکان اینکه یکی از پست‌های شما وایرال شود و فالوورهای واقعی زیادی را بتوانید جذب کنید وجود خواهد داشت.

افزایش حضور در اینستاگرام می‌تواند چالش‌برانگیز باشد به خصوص وقتی این قضیه آهسته به نظر برسد. بسیاری از افراد به همین دلیل به خرید فالوور به عنوان یک راه‌حل سریع فکر می‌کنند، اما آیا واقعاً چنین کاری به شما کمک می‌کند؟ با ادامه مطلب همراه بال بزن باشید تا بفهمید که آیا خرید فالوور اینستاگرام باعث بسته شده حساب شما خواهد شد یا خیر.

خرید فالوور به معنی پرداخت برای یک خدمت برای افزایش تعداد فالوورها یا دنبال‌کننده‌های حساب کاربری است. این روش یکی از میان‌برهای وسوسه‌برانگیزی است که به نظر می‌رسد مؤثرتر و محبوب‌تر باشد، اما مهم است که مفاهیم چنین تصمیمی را درک کرد – نه تنها برای سرپا ماندن شما در اینستاگرام، بلکه برای اعتبار و سطوح تعاملی‌تان با افراد واقعی.

به بیانی ساده داشتن فالوور زیاد مانند یک ویترین زیبا برای افرادی است که از حساب کاربری شما بازدید می‌کنند. اگر حساب کاربری دارید که فالوورهای کمی داشته باشد، بازدیدکننده‌های پیج شما تمایلی زیادی به دنبال کردنتان نخواهند داشت مگر اینکه محتوای با کیفیتی تولید کنید. اما خرید فالوور اینستاگرام در کنار تولید محتوای باکیفیت یکی از روش هایی است که باعث میشود افراد بیشتری شما را دنبال کنند.

آیا اینستاگرام شما را برای خرید فالوور شادوبن می‌کند؟

موضع اینستاگرام در قبال خرید فالوور در دستورالعمل‌های جامع مشخص است: این پلتفرم از چنین روش‌هایی برای به‌دست‌آوردن یا حفظ اعتبار را توصیه نمی‌کند.

اینستاگرام به سختی در حال کاری روی تعامل واقعی کاربران خود با این برنامه است و خرید فالوور با این قضیه در تناقض است.

اگر در نظر دارید فالوور بخرید، شما باید به خرید فالوور باکیفیت بالا از وب‌سایت‌هایی که قابل اعتماد هستند مانند بال بزن فکر کنید. با انجام این کار، خواهید توانست خطرات را کاهش دهید اما از یاد نبرید که اینستاگرام تعامل واقعی و رشد معتبر را اولویت‌بندی می‌کند.

آیا حساب اینستاگرامی برای خرید فالوور حذف می‌شود؟

از نظر تکنیکی خریدن فالوور اینستاگرام می‌تواند به حذف حساب بینجامد اما تا به امروز چنین سرنوشتی بسیار بسیار نادر بوده است. در بیشتر موارد، اینستاگرام ممکن است یک هشدار برای حساب مورد نظر ارسال کند تا اینکه آن حساب را از دسترس خارج کند.

بنابراین، در حالی که خریدن فالوور برخلاف قوانین اینستاگرام است و توسط آنها توصیه نمی‌شود، اما احتمال اینکه یک حساب فقط به این دلیل پاک شود، به شدت پایین است.

این پلتفرم بیشتر روی شناسایی و حذف فعالیت غیرمعتبر، مانند حساب‌های رباتی تمرکز دارد به جای اینکه افرادی که فالوور خریده‌اند را جریمه کند.

آیا کسی به خاطر خرید فالوور بن شده است؟

بله، مواردی وجود دارند که به دلیل خرید فالوور اینستاگرام بن (ممنوع الفعالیت شدن) شده‌اند، اما واقعیت این است که این موارد بسیار ناچیز هستند به حدی که می‌توان این‌طور تصور کرد که خرید فالوور هیچ دلیلی برای بن شدگی نیست.

اگر این‌طور است پس چه کسانی بن می‌شوند؟ ممنوع الفعالیت شدن توسط اینستاگرام برای حساب‌هایی اتفاق می‌افتد که به شکل مستمری هشدارهای اینستاگرام را نادیده گرفته و قوانین اینستاگرام را نقض می‌کنند.

هدف اصلی اینستاگرام حفظ صحت تعاملات روی این پلتفرم است، به جای اینکه معمولاً بیاید واکنشی سخت‌گیرانه به نقض قوانین یک باره (یا چندباره) به دلیل خرید فالوور بدهد.

اگر می‌خواهید فالوور اینستاگرام بدون بن شدگی بخرید، فقط مطمئن شوید که شما به شکل مستمری قوانین اینستاگرام را زیر پا نمی‌گذارید.

آیا خرید فالوور برعلیه قوانین اینستاگرام است؟

خیر، خرید فالوور اینستاگرام غیرقانونی نیست.

در واقع این قضیه در منطقه خاکستری اینستاگرام قرار می‌گیرد: این کار غیرقانونی نیست اما بر علیه قوانین جامعه اینستاگرام است.

تفاوت در اینجا به قانونی‌بودن و خط مشی پلتفرم مرتبط می‌شود. محدودیت‌های قانونی معمولاً شامل قوانین تحمیل شده دولتی هستند که بر خرید فالوورهای شبکه اجتماعی نظارتی ندارند.

با این حال، اینستاگرام مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی قوانین مخصوص به خود را برای حفظ اعتبار و تجربه کاربری دارد.

فواید و خطرات خریدن فالوور اینستاگرام

  • افزایش سریع تعداد دنبال‌کننده
  • افزایش اعتبار و اثبات اجتماعی
  • پتانسیل برای افزایش رشد طبیعی به دلیل محبوبیت درک شده
  • شانس بهتر برای جذب فالوورهای واقعی
  • بهبود نمایش و قابل کشف بودن در پلتفرم

خطرات خرید فالوور

  • خطر نقض قوانین اینستاگرام
  • احتمال کاهش نرخ تعامل (به خصوص اگر محتوای بی‌کیفیت و بی‌ثباتی تولید شود)
  • فالوورها ممکن است در بازه زمانی خیلی کوتاهی اضافه شوند و این قضیه می‌تواند برای خریدار دردسر ایجاد کند (برای جلوگیری از این امر باید از وب‌سایت‌های معتبر خریداری کنید)

جمع‌بندی نهایی

واقعیت این است که اگر خرید فالوور اینستاگرام غیرقانونی بود، اینستاگرام به راحتی می‌توانست جلوی آن را بگیرد. اما چون اینستاگرام هم از این قضیه سود کلانی می‌برد، در این قضیه سخت‌گیری ندارد. به همین دلیل خریدن فالوور اینستاگرام ضربه‌ای به حساب شما نمی‌زند. موارد خیلی نادری از غیرفعال‌شدن حساب و بن شدن حساب یا حذف حساب وجود دارند که اگر با موارد بدون مشکل مقایسه شوند مانند سوزنی در انبار کاه هستند.

از طرفی دیگر خریدن فالوور اگر به حساب کاربری ضربه میزد، رقبا می‌توانستند برای حساب‌های کاربری رقیب فالوور بخرند و باعث بسته‌شدن آن حساب‌ها شوند. اما اینستاگرام از این قضیه آگاه است و به همین دلیل خرید فالوور خیلی خیلی کم باعث آسیب‌زدن به پیج می‌شود.

نکته‌ای که خیلی اهمیت دارد این است که در کنار افزایش فالوورهای پیج خود، و یا خرید لایک و کامنت و … بتوانید به تولید محتوای مستمر و منحصربه‌فرد ادامه بدهید تا بتوانید فالوورهای واقعی را نیز به حساب خود جذب کنید. نه اینکه دست روی دست بگذارید و محتوای بی‌کیفیتی تولید کرده و انتظار معجزه داشته باشید !!.

در آخر اینکه سعی کنید تا جایی که می‌توانید قوانین اینستاگرام را نقض نکنید. اینستاگرام بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید به توهین، فعالیت اسپم-مانند (ارسال دایرکت و لایک کردن دیگر پست‌ها و نظرات انبوه و …) و … حساس است و حساب‌هایی زیادی به دلیل توهین و … اکشن بلاک شده یا از دسترس شده‌اند.

پس یک نکته خیلی مهم بعد از خرید فالوور این است که قوانین اینستاگرام را نقض نکنید. انتشار تصاویر جنسی، تهمت، آزار، توهین، فعالیت آزاردهنده و … خط قرمز اینستاگرام است. نقض این قوانین و تکرار آنها می‌تواند به بسته‌شدن حساب شما یا حتی حذف موقت یا دائمی آن منجر شود.

منبع: viralyft

برچسب ها :

sirvan

یک دونده که دوست داره بنویسه.
پست های مرتبط

به‌دست‌آوردن اولین 1000 لایک در اینستاگرام ❤️ با 12 استراتژی

شاید حساب کاربری‌تان به 5000 فالوور یا حتی 50 هزار فالوور هم…

۱۴۰۳-۰۲-۱۲

اهمیت فالوورهای اینستاگرام | انواع روش افزایش آنها 🏆

فالوورها یا دنبال‌کننده‌ها یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های اینستاگرام هستند. شما می‌توانید بهترین…

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

چطور بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده‌ایم | 😭⛔

بلاک شدن در اینستاگرام حس بدی دارد به خصوص اگر از سمت…

۱۴۰۳-۰۱-۲۲

دیدگاهتان را بنویسید