صفحه اصلی > اینستاگرام و مشکلات اینستاگرام : حل مشکل ورود اینستاگرام با 10 + 5 راه‌حل تضمینی👌راهنمای کامل و جامع

حل مشکل ورود اینستاگرام با 10 + 5 راه‌حل تضمینی👌راهنمای کامل و جامع

فهرست مطالب

معمولاً زمانی که یک گوشی جدید خریداری می‌کنید یا دوباره اینستاگرام را نصب می‌کنید یا حتی زمانی که دیتای این برنامه را در گوشی خود پاک می‌کند، یا شاید شما هم مانند بعضی از کاربران به اشتباه از حساب خود Log out کرده‌اید و می‌خواهید دوباره وارد حساب اینستاگرام خود شوید در چنین شرایطی نیاز به ورود مجدد به حساب اینستاگرام دارید. این دقیقاً جایی است که مشکل ورود اینستاگرام برای بعضی از کاربران اتفاق می‌افتد. نگران نباشید ما در ادامه یک راهنمای کامل را برای حل مشکل ورود اینستاگرام به شما ارائه خواهیم داد.

حتی با اینکه گاهی اوقات کاربر نام کاربری (username) یا رمز (password) خود را نیز درست وارد می‌کند، اما باز هم ارور Sorry, there was a problem with your request در صفحه کاربر ظاهر می‌شود و یا بعضی‌اوقات با ارور Unknown network error has occurred  مواجه می‌شود و هر چقدر سعی می‌کند باز هم نمی‌تواند وارد حساب خود شود.

اگر شما هم از این دست پیام‌ها در زمان لاگین به حساب اینستاگرام خود دریافت می‌کنید، نگران نباشید، جای درستی آمده‌اید. در ادامه در بال بزن ما با 10 + 5 راه‌حل کارآمد به شما کمک خواهیم کرد تا مشکل لاگین اینستاگرام حساب خود را در گوشی اندرویدی یا آیفون خود برطرف کنید. پس بدون هیچ وقفه‌ای ادامه مطلب را بخوانید تا بتوانید برای حل مشکل ورود اینستاگرام خود راه حلی را پیدا کنید.

1.راه‌حل‌های رایج برای حل مشکل ورود به اینستاگرام

قبل از اینکه راه‌حل‌های پیشرفته‌ای که در ادامه آورده می‌شوند را امتحان کنید، ببینید که موارد زیر به شما کمک می‌کنند یا نه. اینها راه‌حل‌های رایجی هستند که در هنگام مواجه با ارورهای اینستاگرام می‌توانند در مراحل اولیه به کار گرفته شوند.

  • فعالیت زیاد از حد کاربر می‌تواند به ازکارافتادن موقت حساب کاربری منجر شود. برای مثال، اگر در زمان خیلی کمی، افراد خیلی زیادی را دنبال کرده باشید، یا پست‌های خیلی زیادی لایک کرده باشید یا نظرات خیلی زیادی را منتشر کرده باشید و … در چنین مواقعی اینستاگرام فرض می‌کند که شما یک رفتار ربات-مانند یا اسپم-گونه‌ای دارید و به همین دلیل حساب شما را تا 24 ساعت محدود می‌کند. در چنین شرایطی باید یک روز منتظر بمانید و بعد از ورود دوباره به اینستاگرام، این بار سعی کنید رفتار طبیعی‌تری (رفتار انسان‌-گونه) داشته باشید و همه کارها را پشت سر هم به میزان خیلی زیادی انجام ندهید.
  • مطمئن شوید که آدرس ایمیل یا آی‌دی یوزر نیم و رمز را درست وارد کرده‌اید. البته می‌توانید از شماره تلفن، آیدی ایمیل یا نام کاربری نیز برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید. وقتی می‌خواهید آی‌دی را بنویسید، علامت @ را وارد نکنید. قبل از هر کاری ببینید که آیا اسم کاربری یا رمز را درست وارد کرده‌اید یا خیر.
  • احتمالاً سرور اینستاگرام مشکلی برایش پیش آمده باشد. هر چند که ما در این باره در یکی از گزینه‌های زیر بحث کرده‌ایم، اما یکی از اولین اقدامات برای بررسی مشکل ورود اینستاگرام، همین بررسی سرورهای اینستاگرام است.
  • یک ارتباط ضعیف اینترنتی نیز ممکن است باعث چنین مشکلی شود. سعی کنید از اپراتورهای مختلف وای‌فای یا اینترنت موبایل برای ورود دوباره استفاده کنید.

2.حل مشکل ورود اینستاگرام با روشن‌کردن حالت هواپیما ✈️

اولین اقدامی که باید برای رفع این ارور کلافه‌کننده انجام دهید، این است که ببینید آیا مشکلی با ارتباط اینترنتی دستگاهتان وجود دارد یا خیر. بدین منظور می‌توانید حالت هواپیما را در گوشی خود روشن کنید. انجام این کار باعث می‌شود که شبکه گوشی شما رفرش شده و هر گونه اشکالات جزئی را برطرف خواهد کرد.

  • برای فعال‌کردن حالت هواپیما، در گوشی‌های اندروید، تنظیمات برنامه خود را باز کرده و به قسمت اتصالات (Conections) بروید. سپس روی دکمه حالت هواپیما (Airplane) کلیک کنید تا روشن شود. بعد از یک دقیقه ماندن در این وضعیت، دوباره حالت هواپیما را خاموش کنید.
  • برای کاربرانی که آیفون ایکس یا بالاتر استفاده می‌کنند، برای نمایش مرکز کنترل آیفون (Control center) از گوشه راست بالای صفحه، به پایین صفحه را بکشید. در آیفون‌های قدیمی‌تر، از پایین صفحه را به بالا بکشید. حالا روی آیکون هواپیما کلیک کنید (اگر آبی‌رنگ شد یعنی حالت هواپیما فعال شده است) سپس بعد از یک دقیقه دوباره آن را خاموش کنید.
مشکل ورود به اینستاگرام - روشن کردن حالت هواپیما در آیفون
روشن کردن حالت هواپیما در آیفون

3.بستن اجباری برنامه اینستاگرام و راه‌اندازی دوباره آن

یکی دیگر از راه‌های حل مشکل ورود اینستاگرام راه‌اندازی دوباره با استفاده از گزینه بستن اجباری برنامه در اندروید و آیفون است. شاید این روش ابتدایی به نظر برسد، اما می‌تواند هر گونه مشکل موقتی مربوط به برنامه را با یک شروع دوباره برطرف کند.

  • برای بستن اجباری (Force stop) برنامه اینستاگرام در اندروید، روی آیکون برنامه دست نگهدارید تا یک منو ظاهر شود. سپس مانند تصویر زیر روی آیکون اطلاعات که در بالا گوشه سمت راست است کلیک کنید. حالا در صفحه باز شده در پایین روی بستن اجباری (Force stop) کلیک کنید.
  • برای کاربران آیفون نیز، از انتهای صفحه به بالا صفحه را بکشید یا دکمه هوم اسکرین گوشی خود را دو بار فشار دهید تا برنامه‌های در حال اجرای گوشی ظاهر شوند. حالا برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و آن را به بالا بکشید تا بسته شود. سپس دوباره اینستاگرام را باز کرده و وارد حسابتان شوید تا ببینید که آیا ارور ورود به حساب برطرف شده است یا خیر.
مشکل ورود به اینستاگرام – بستن اجباری برنامه در ایفون

4.استفاده از دستگاهی که از قبل با آن وارد اینستاگرام شده‌اید

بیشتر ما از قبل با گوشی موبایلمان وارد حساب اینستاگرامی‌مان شده‌ایم. چیزی که می‌توانید انجام دهید این است که از گوشی هوشمند خود برای تغییر رمز اینستاگرام استفاده کرده و سپس دوباره در دستگاه دیگر یا مرورگری دیگر با رمز جدید وارد حساب خود شوید. اگر این روش جواب داد، خب مشکل شما حل شده است، اما اگر جواب نداد این یعنی مشکل ورود به حساب اینستاگرام، مربوط به رمز یا پسورد شما نیست.

5.وارد شدن با فیس‌بوک

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید برای ورد به حساب اینستاگرام خود به کار بگیرید استفاده از اعتبارنامه فیس‌بوک است. البته زمانی می‌توانید از این گزینه استفاده کنید که از قبل دو حساب اینستاگرام و فیس‌بوک خود را به هم متصل کرده باشید.

در صفحه ورود اینستاگرام، روی ورود با فیس‌بوک یا “Login with Facebook” کلیک کنید. اگر از قبل به حساب فیس‌بوک خود وارد شده باشید، پس با کلیک روی این دکمه باید به طور خودکار وارد آن شوید. اما اگر وارد نشده‌اید، باید در صفحه‌ای که باز می‌شود، اطلاعات ورود حساب فیسبوک خود را وارد کنید.

6.تاریخ و زمان تنطیمات را بررسی کنید

تنظیم موبایل یا تبلت روی زمان و تاریخ اشتباه می‌تواند باعث شود که اینستاگرام نتواند با سرورهایش ارتباط برقرار کند. برای اینکه از این مغایرت اجتناب کنید، بهتر است موبایلتان را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار بتواند تاریخ و زمان را به شکل اینترنتی تنظیم کند. بدین منظور مراحل زیر را در گوشی‌های اندرویدی و آیفون خود انجام دهید:

اندروید

مرحله اول: تنظیمات برنامه را در موبایل خود باز کرده و روی General management کلیک کنید (اگر به هر دلیل چنین گزینه ای در موبایل شما در دسترس نبود، در قسمت جستجوی تنظیمات در بالا اگر زبان گوشی شما فارسی است، تاریخ را و اگر انگلیسی است Date را جستجو کنید).

مشکل ورود به اینستاگرام - بررسی تاریخ و زمان دستگاه اندروید

مرحله دوم: روی گزینه تاریخ و زمان (Date and time) کلیک کنید سپس در صفحه باز شده گزینه Automatic date and time یا تاریخ و زمان خودکار را روشن کنید. این گزینه با استفاده از اینترنت زمان و تاریخ را تنظیم می‌کند.

آیفون

مرحله اول: تنظییمات را باز کرده و روی گزینه عمومی (General) کلیک کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام - بررسی تاریخ و زمان دستگاه ایفون

مرحله دوم: روی گزینه تاریخ و زمان (Date & Time) کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده روی گزینه Set Automatically کلیک کنید تا روشن شود.

5.پاک کردن کش در انواع دستگاه‌ها برای حل مشکل ورود اینستاگرام

اگر برای مدت طولانی است که از اینستاگرام استفاده می‌کنید، احتمالاً مقدار قابل توجهی کش داشته باشید. اگرچه کش به بهبود عملکرد برنامه کمک می‌کند اما می‌تواند گاهی اوقات مشکلاتی را نیز بوجود بیاورد. به همین دلیل پاک کردن کش قدیمی برنامه در صورتی که همچنان مشکل ورود به اینستاگرام برقرار باشد یکی از راه‌حل‌ها خواهد بود. در زیر پاک‌کردن کش در مرورگر، اندروید و آیفون آورده شده است.

پاک‌کردن کش در مرورگر کروم (ویندوز و مک)

سریع‌ترین روش برای پاک‌کردن کش در مرورگر (زمانی که نسخه وب اینستاگرام را باز کرده‌اید)، کلیک روی دکمه F12 کیبوردتان است. سپس مانند تصویر زیر روی دکمه بارگذاری مجدد صفحه همان‌طور که مشخص شده است راست کلیک کرده تا منوی مخفی نمایش داده شود. حالا روی گزینه Empty cache and hard reload صفحه کلیک کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام - پاک کردن کش ویندوز

انجام این کار باعث می‌شود تمامی فایل‌های کش ذخیره شده توسط اینستاگرام پاک شده و مرورگر را مجبور می‌کند دوباره همه داده‌های لازم را از سرور بارگذاری کند.

پاک‌کردن کش در اندروید

مرحله اول: روی آیکون برنامه اینستاگرام دست نگهدارید تا منوی آن ان ظاهر شود.

مشکل ورود به اینستاگرام - پاک کردن کش اندروید
مشکل ورود به اینستاگرام – پاک کردن کش اندروید

مرحله دوم: به قسمت ذخیره‌سازی یا storage بروید و گزینه پاک‌کردن کش یا clear cache را بزنید.

حالا بعد از انجام مرحله بالا، برنامه اینستاگرام را مجدداً راه‌اندازی کرده و سعی کنید دوباره وارد حساب خود شوید.

6.تغییر لوکیشن برنامه تغییر دهنده آی پی

بعضی از برنامه‌های رایگان تغییردهنده آی پی (فیلترشکن) آی پی‌های مشترکی دارند که بعضی از کاربران آنها فعالیت‌های مشکوک ضد قوانین اینستاگرام انجام می‌دهد. این فضیه به خصوص زمانی می‌تواند باعث مشکل شود که برنامه مورد نظر شما به صورت مکرر در حال تغییر آی پی یا سرور باشد. در چنین شرایطی اینستاگرام به شما مشکوک می‌شود.

پس اگر از چنین برنامه‌هایی استفاده می‌کنید و مشکل ورود به اینستاگرام نیز دارید، اول از همه یک سرور با آی پی ثابت پیدا کرده سپس بعد از فورس کلوز کردن (بستن اجباری) برنامه و پاک کردن کش آن، دوباره وارد برنامه شوید.

7.بررسی وضعیت سرورهای اینستاگرام

اگر سرورهای اینستاگرام با مشکل مواجه شده باشند، احتمالاً یکی از دلایل گرفتن ارور ورود به اینستاگرام همین مشکل سرورهای اینستاگرام باشد.

وبسایت‌هایی مانند Downtector وضعیت قعطی خدمات را برای انواع مختلفی از پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام را ردیابی می‌کنند. با رفتن به این وبسایت می‌توانید وضعیت سرورهای اینستاگرام را بررسی کنید تا ببینید که مشکل ورود از سرور است یا خیر.

8.بروزرسانی برنامه

یک برنامه پر از باگ یا تاریخ گذشته اینستاگرام ممکن است تجربه شما را از این برنامه خراب کند، بنابراین همیشه برنامه‌هایتان را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

اگر مشکل از نسخه تاریخ گذشته یا باگ‌دار باشد، با اپدیت برنامه مشکل ورود اینستاگرام باید برطرف شده باشد. برای دانلود اینستاگرام مناسب گوشی خود روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

دانلود اینستاگرام اندروید از پلی استور

دانلود اینستاگرام آیفون

9.راه‌اندازی مجدد گوشی

راه‌اندازی مجدد گوشی یکی از آسان‌ترین و با اینحال موثرترین راه‌حل برای بیشتر مشکلات مرتبط با برنامه‌ها است. بدین منظور دکمه پاور گوشی خود را نگهداشته و روی restart یا Reboot کلیک کنید. انجام اینکار باعث می‌شود که دستگاه موبایلتان ارتبط شبکه خود را قطع کرده و اجازه می‌دهد تا دوباره یک ارتباط تازه را قبل از اقدام دوباره برای اتصال به سرور اینستاگرام ایجاد کند.

10.غیرفعال شدن حساب یا پاک شدن آن

اگر از جمله کاربرانی هستید که اخیراً محتوای سوال برانگیز یا محتوای بر ضد قوانین اینستاگرام را منتشر کرده‌اید، احتمالاً اینستاگرام حساب شما را به شکل موقت غیرفعال کرده یا کلاً حذف کرده باشد. بنابراین از انتشار محتوای جنسی، توهین، محتوای کپی رایت دار و آزار و اذیت دیگران و … که برخلاف قوانین اینستاگرام است خودداری کنید.

برای اینکه بفهمید که آیا حساب شما غیرفعال شده است یا خیر، از روش زیر استفاده کنید.

چطور بفهمیم که حساب ما غیرفعال شده است؟

در چنین مواقعی می‌توانید از یکی از دوستان خود بخواهید که پروفایل شما را در اینستاگرام ببینند. اگر آنها توانستند پروفایل شما را مشاهده کنند، این یعنی حساب کاربری شما در دسترس است. اگر نتوانستند پس احتمالاً حساب اینستاگرامی‌تان قوانین اینستاگرام را نقض کرده است و غیرفعال شده است. در چنین مواقعی ایمیلی که در تنظیمات حساب خود وارد کرده‌اید را بررسی کنید تا ببینید که آیا ایمیلی از اینستاگرام برای شما ارسال شده است یا خیر.

اینستاگرام در این باره می‌گوید که اگر حساب شما غیرفعال شده باشد، شما یک اطلاعیه را در هنگام ورود به حساب خود دریافت خواهید کرد. اما اگر حساب شما به دلیل پیروی نکردن از دستورالعمل‌ها پاک شده است، هیچ اطلاعیه‌ای را نخواهید دید.

اگر حسابی که در ورود به اینستاگرام با آن مشکل دارید، را با افراد دیگری به اشتراک گذاشته‌اید، شاید آنها رمز حساب را تغییر داده و یا اتفاقی حساب را حذف کرده‌اند. از یاد نبرید که پاک کردن حساب اینستاگرامی به منزله حذف دائمی آن است. البته اینستاگرام گزینه غیرفعال کردن موقت (Temporarily deactivate) را نیز در اختیار کاربرانش گذاشته است که می‌توانند بعد از مدتی دوباره به حساب خود وارد شده و همه پست‌ها و محتوایی که به اشتراک گذاشته‌اند را دوباره مشاهده کنند.

11.ورود با یک دستگاه جدید

یکی از احتمالاتی که در زمان مشکل ورد اینستاگرام باید در نظر داشت، مشکل در ارتباط با دستگاهی است که برای ورود به حساب خود استفاده می‌کنید. کش و داده همیشه تنها دلیل این مشکل نیستند. دیگر موارد نیز می‌توانند مشکل‌ساز شوند. اگر فکر می‌کنید که یوزرنیم و پسورد درست هستند، پس با یک گوشی هوشمند دیگر، تبلت یا کامپیوتر (مرورگر) وارد حساب خود شوید. اگر توانستید با مرورگری متفاوت یا گوشی دیگر وارد حسابتان شوید، پس مشکل به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید مرتبط می‌شود.

البته در صورتی که رمز دومرحله‌ای خود را فعال کرده باشید (که ما توصیه می‌کنیم حتماً اینکار را بکنید) یک رمز برای تایید اینکه این حساب به شما تعلق دارد برایتان ارسال خواهد شد.

12.وارد شدن به حساب دیگر اینستاگرام

اگر حساب اینستاگرامی دیگری دارید، می‌توانید وارد آن حساب شوید تا ببینید که مشکل همچنان برقرار است یا خیر. اگر حسابی دیگر ندارید، می‌توانید از یکی از دوستان یا اعضای خانوده خود بخواهید تا وارید حساب آنها شوید. اگر با حساب دیگر توانستید وارد اینستاگرام شوید، پس این یعنی مشکل ورود شما به دستگاه یا برنامه استفاده شده مرتبط نیست. اگر اینستاگرام همچنان در ورود به حساب‌های دیگر هم مشکل داشت، پس مشکل چیز دیگری است، که می‌توانید از دیگر گزینه‌های آورده شده در این مطلب استفاده کنید.

13.بازیابی حساب اینستاگرام برای حل مشکل ورود اینستاگرام

انجام اینکار باعث می‌شود از همه دستگاه‌هایی که با آنها وارد حساب کاربری خود شده‌اید، خارج شوید. اما این گزینه را فقط زمانی انجام دهید که هیچ کدام از راه‌حل‌های بالا برای شما جواب نداده باشند.

  • بدین منظور، اینستاگرام را در مرورگر یا برنامه موبایل خود باز کرده و در صفحه ورود روی گزینه فراموشی رمز یا Forgot password بزنید.
  • در صفحه بعدی، ایمیل یا ایدی حساب کاربری یا شماره موبایلی که به حسابتان متصل است را وارد کنید. سپس روی دکمه next کلیک کنید.
  • اگر جزییات را به درستی وارد کرده باشید، باید تصویری از پروفایل و ایدی کاربری‌تان را مشاهده کنید. در این مرحله می‌توانید لینک ورود به حساب را با ایمیل یا از طریق sms دریافت کنید. به دلایل امنیتی، ایدی ایمیل و شماره تلفن هر دو مخفی شده‌اند. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، روی Send login link کلیک کنید و سپس کد یا لینکی که ارسال شده است را در صفحه بعدی وارد کنید.

روی لینک تغییر رمز در مرورگر کلیک کنید یا رمز یک بار مصرف را وارد کنید.

  • اگر از دستگاهی دیگر از قبل وارد حساب کاربری خود شده‌اید، برنامه اینستاگرام را باز کرده و روی گزینه اطلاعیه تاییدیه (روی Approve کلیک کنید) مبنی بر اینکه شما برای دسترسی به این حساب درخواست داده‌اید کلیک کنید. این گزینه هم برای امنیت کاربران است، در مواقعی که شخصی غیر از شما بخواهد به حسابتان دسترسی داشته باشد.

زمانی که روی Approve کلیک کردید، در دستگاه جدیدتان می‌توانید با حساب خود شروع به اینستاگرام‌گردی! کنید. حالا می‌توانید مثل گذشته از اینستاگرام خود استفاده کرده و یا در صورتی که فکر می‌کنید مشکل از رمز حسابتان است، می‌توانید آن را تغییر دهید.

14.ورود به حساب اینستاگرام با استفاده از کلون

یکی از راه‌هایی که می‌توان ارور ورود اینستاگرام را برطرف کرد استفاده از برنامه کلون اینستاگرام است. برای انجام اینکار، می‌توانید از برنامه‌های کلون یا ساخت نسخه کپی برنامه‌ها مانند Parallel Space استفاده کنید. این برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا یک نسخه برنامه اینستاگرام دیگر را همزمان با اینستاگرام اصلی در گوشی خود اجرا کنید.

  • بدین منظور برنامه Parallel Space را از گوگل پلی استور نصب کنید.
  • سپس برنامه را باز کرده و یک نسخه کلون یا کپی از اینستاگرام ایجاد کنید.
  • حالا یک میانبر (شورت کات) از برنامه در صفحه اصلی موبایل خود ایجاد کنید.
  • حالا روی انیستاگرام ایجاد شده با کلون کلیک کنید و مراحل ورود به حساب خود را انجام دهید.

15.نصب مجدد برنامه

حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام می‌تواند یکی از راه حل‌های برطرف کردن ارور مشکل ورود اینستاگرام باشد. بدین منظور برنامه اینستاگرام خود را حذف کرده و آخرین نسخه آن را دوباره از پلی استور اندروید یا اپ استور دانلود نمایید و ببینید که آیا همچنان مشکل برقرار است یا خیر.

حل مشکل لاگین اینستاگرام به روش‌های بالا

اینستاگرام یک برنامه بصری جذاب است که هیچ برنامه موبایل اجتماعی نمی‌تواند جای آن را بگیرد و البته هم اکنون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در بین ایرانیان است. برای کسانیکه اینفلوئونسر هستند یا حساب کسب‌وکار و یا حساب کاربری با ارزشی دارند، مشکل ورود اینستاگرام می‌تواند باعث ناامیدی و اضطراب آنها شود. اما خوشبختانه با روش‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، به احتمال زیاد بتوانید مشکل لاگین اینستاگرام خود را حل کنید (مگر اینکه حساب شما موقتاً غیرفعال شده باشد یا کلاً حذف شده باشد). اگر باز هم اینستاگرام با وجود انجام مراحل بالا به شما اجازه ورود به حساب را نداد، پس با بخش پشتیبانی اینستاگرام از راه ایمیل رسمی ([email protected]) در ارتباط باشید.

  • اگر میخواهید برای حل مشکل ورود اینستاگرام خود پیامی را به پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید، میتوانید از مثال زیر کمک بگیرید.

اما اگر توانستید وارد حساب کاربری خود شوید، برای جلوگیری از مشکلات لاگین در آینده، ما توصیه می‌کنیم حتماً گزینه احراز هویت دومرحله‌ای اینستاگرام را فعال کنید. انجام اینکار باعث بالابردن امنیت حساب شما و مانع دسترسی هکرها و سایر افراد به حسابتان خواهد شد.

نتیجه‌گیری نهایی درباره حل مشکل ورود اینستاگرام

به سختی می‌توان مشکل دقیق زیربنابیی ارور لاگین اینستاگرام را شناسایی کرد. روش‌های بالا هر چند نیازمند کمی وقت برای اعمال آنها هستند، اما می‌توانند تا حدی مشکل شما را برطرف کنند (هرچند اگر مشکل از سرور باشد، کاری از دست شما ساخته نخواهد بود). پس برای برطرف کردن مشل خود لطفاً همه مراحل بالا را با دقت انجام دهید و در بخش نظرات برایمان بنویسید کدام روش برای شما جواب داد.

منابع: guidingtech – anyrecover – techwiser

برچسب ها :

sirvan

یک دونده که دوست داره بنویسه.
پست های مرتبط

اهمیت فالوورهای اینستاگرام | انواع روش افزایش آنها 🏆

فالوورها یا دنبال‌کننده‌ها یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های اینستاگرام هستند. شما می‌توانید بهترین…

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

آیا خرید فالوور باعث حذف حساب اینستاگرام میشود؟

خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که برای رشد پیج…

۱۴۰۳-۰۲-۰۲

چطور بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده‌ایم | 😭⛔

بلاک شدن در اینستاگرام حس بدی دارد به خصوص اگر از سمت…

۱۴۰۳-۰۱-۲۲

دیدگاهتان را بنویسید