صفحه اصلی > اینستاگرام : چطور با 10 + 1 راه‌حل به یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام برسیم؟ 🔝

چطور با 10 + 1 راه‌حل به یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام برسیم؟ 🔝

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام

فهرست مطالب

یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام !!!! یک میلیون عدد بزرگی است. برای اینکه بفهمید این عدد چقدر بزرگ است، کشور فیجی را در نظر بگیرید؛ اگر تمامی ساکنین فیجی ریلز شما را تماشا کنند، باز هم نمی‌توانید به هدفتان که رسیدن به یک میلیون ویوی ریلز است دست یابید. اگر می‌خواهید محتوای شما بازدید یک میلیونی دریافت کند، باید تلاش و زمان زیادی را برای ایجاد محتوا صرف کنید.

اگر هنوز برای کسب بازدید ده‌هزارتایی ریلز اینستاگرام تلاش می‌کنید، می‌توانید مطلب کامل و راهنمای جامع ما را در این باره با کلیک روی اینجا بخوانید، اما بعد از رسیدن به هدف ده‌هزار بازدید ریلز اینستاگرام، اگر هدف شما کسب 1 میلیون ریلز اینستاگرام است (که باید هم باشد چون در حال خواندن این مطلب هستید!) پس باید استراژی خودتان را برای این هدف بزرگ تقویت کنید.

در این مطلب در وبلاگ بال‌بزن قصد داریم تا به بیان موارد زیر بپردازیم:

  • چطور بازدیدکننده‌ها را افزایش دهیم
  • استراتژی‌هایی که برترین تولیدکننده‌های محتوا برای کسب بازدید استفاده می‌کنند را می‌آوریم
  • چطور همکاری با دیگران می‌تواند شما را به اهداف اینستاگرامی‌تان برساند.

اگر می‌خواهید به شکل ارگانیک و طبیعی بازدید ریلزهایتان را افزایش دهید، می‌توانید از استراتژی‌های زیر استفاده کرده و سریعاً نتایج را ببینید. از یاد نبرید که این تنها پایه و اساس کاری است که باید انجام دهید تا محتوای شما دیده شود.

برای رسیدن به بازدید یک میلیونی ریلز در اینستاگرام، به زمان نیاز دارید و واقعاً هیچ میان‌بر واقعی برای رسیدن به چنین سطحی وجود ندارد. اگر می‌خواهید به چنین هدف بزرگی برسید، پس برای تلاش و کار سخت آماده شوید.

چطور بازدید یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام داشته باشیم؟

ریلزها برای تعامل شگفت‌انگیز هستند و یک روش عالی برای افزایش فالوورها یا دنبال‌کننده‌هایتان قلمداد می‌شوند. مردم با اشتراک‌گذاری انواع مدل محتوا از شما قدردانی خواهند کرد. اگر توصیه‌های زیر را دنبال کنید، خواهید دید که برای رشد همه حساب‌های اجتماعی خود در همه پلتفرم‌ها، یک زمان آسان‌تری خواهید داشت.

اما اولین نکته کاملاً به خود محتوای ویدئویی اشاره دارد – چون مردن عاشق چنین محتواهایی هستند.

1.مردم را با 3 ثانیه اول به ویدئویتان قلاب کنید

ریلزهای اینستاگرامی می‌توانند مانند یک مغناطیس توجه بازدیدکننده‌ها را وقتی روی آن کلیک می‌کنند جلب کنند و اگر هنگام تماشای یک ویدئو برای چند ثانیه در تماشای آن غرق شده‌اید، این به این دلیل است که یک نفر از یک قلاب مقاومت‌ناپذیری برای ترغیب دیگران برای تماشا از ابتدا تا انتهای آن استفاده کرده است.

خب حالا سؤال این است که قلاب چیست؟

یک قلاب یک نوعی از اینترو یا مقدمه برای داستان شماست. شما می‌خواهید مخاطبتان به تماشای ویدئو ادامه دهد، درست است؟ برای مثال یکی از مشهورترین یوتیوبرها مستر بست از قلاب‌ها در ویدئوهای یوتیوبش با نشان‌دادن یک چیز ظالمانه استفاده کرده و سپس بازدیدکننده‌هایش را با ادامه داستان همراه می‌کند تا به آنها نشان دهد چطور به این مرحله رسیده است.

شما هم می‌توانید چنین کار مشابهی را به روش‌های زیر انجام دهید:

  • مردم با تماشای ویدئوی شما چه چیزی عایدشان می‌شود
  • ایجاد یک ارتباط که با بازدیدکننده‌هایتان مرتبط است و آنها را تا انتها برای تماشای ویدئو مشتاق نگه می‌دارد
  • یک سؤال برای کنجکاوی فرد بپرسید تا به تماشای ویدئو ادامه دهد

شما می‌توانید با یک مشکل و نحوه حل آن شروع کنید یا می‌توانید نتایج را نمایش دهید: ” من نمی دونم چطور روغن ماشینم رو عوض کنم تا وقتی که تونستم …” و سپس به ویدئوی خودتان ادامه دهید.

برای هر ویدئویی که ایجاد می‌کنید، شما می‌خواهید با یک قلاب که مردم را برای دیدن ادامه ویدئو ترغیب می‌کند شروع کنید.

2.گفتن یک داستان

خب حالا که مردم را با قلاب به ویدئوی خود قلاب کرده‌اید! اکنون زمان گفتن یک داستان است. برای مثال در نمونه بالا، شما روغن را عوض کردید و شما می‌توانید درباره اینکه چطور برای تعویض روغن مجبور شده‌اید مطالعه کنید، یا از یک مکانیک بخواهید و سپس تصمیم بگیرید که خودتان روغن را تعویض کنید حرف بزنید.

شاید شما:

  • آچار فیلتر روغن بخرید
  • فیلتر را فراموش کرده باشید
  • تحقیق کنید که کجا باید روغن را دور بریزید

هر چیزی که ایجاد می‌کنید یک داستانی پشت آن نهفته است و این به همین دلیل است که مردم عاشق سوشال میدیا و ریلزهای اینستاگرام هستند. اگر از ریلز اینستاگرام برای گفتن یک داستان استفاده می‌کنید، به این دلیل که بصری است خیلی می‌تواند از تصاویر قوی‌تر عمل کند.

مستقیماً در ریلزتان با مخاطبین خود حرف بزنید و از اینکه زمان زیادی را صرف داستان‌سرایی کنید نترسید.

چند نکته که می‌توانند به شما کمک کنند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ویدئو از کجا شروع می‌شود
  • انتهای آن چیست؟
  • چه گام‌هایی باید برای رسیدن به پایان باید بردارید؟
  • آیا هیچ چیز غیرمنتظره‌ای بین شروع و انتهای ویدئو اتفاق افتاد؟

3.استفاده از هشتگ‌های مناسب

یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام

هشتگ‌ها چیزی هستند که بسیاری از تولیدکننده‌های محتوا یا صاحبان حساب‌های اینستاگرامی آن را نادیده می‌گیرند. اگر می‌خواهید مردم محتوای شما را به شکل ارگانیکی پیدا کنند، می‌توانید از هشتگ‌ها استفاده کنید.

کاربرد هشتگ را نمی‌دانید و اصلاً نمی‌دانید چیست؟ هشتگ در واقع یک‌ کلمه‌ای است که بعد از نماد # می‌آید، مثلاً #بازی، که معمولاً آن را در کپشن یا توضیحات پست مشاهده می‌کنید. اینستاگرام محتوا را برای این کلمات تجزیه‌وتحلیل می‌کند و سپس آن را به دیتابیس داخلی خود اضافه می‌کند. اگر یک شخصی دنبال یک هشتگی باشد، محتوا به دو شکل زیر ظاهر می‌شوند:

  • بالاترین پست‌ها یا ریلزها
  • پست‌های اخیر

پست‌های تاپ یا بالا که در سرچ اینستاگرام در بالا برای آن هشتگ قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند بازدیدکننده‌های ارگانیک زیادی به سمت آن محتوا سرازیر شوند.

اما چطور می‌تواند هشتگ را پیدا کرد تا از آن استفاده کرد؟

برای استفاده از هشتگ می‌توانید خیلی ساده # را در قسمت سرچ یا جستجوی اینستاگرام بنویسید و سپس می‌توانید از آن هشتگ هر چقدر می‌خواهید استفاده کنید. اگر یک روش راحت‌تر می‌خواهید، یک ابزار جالبی برای این کار وجود دارد.

می‌توانید از ابزار آنلاین inflact استفاده کنید تا بهترین هشتگ‌ها را در زمینه کاری شما یا برای ریلزی که می‌خواهید منتشر کنید پیدا کند. این ابزار به شما به روش برای تولید هشتگ مناسب کمک می‌کند. روش اولی استفاده از کلیدواژه‌ای است که می‌خواهید با آن هشتگ بسازید. خیلی ساده کلمه را در قسمت جستجو وارد کرده و روی GENERATE HASHTAGS کلیک می‌کنید. سپس به دو شیوه هشتگ‌های تولید شده را به شما نمایش خواهد داد.

  • هشتگ‌های مشابه کلیدواژه‌ای که جستجو کرده‌اید که به سه دسته‌بندی سخت، متوسط و آسان تقسیم می‌شوند.
  • هشتگ‌های مرتبط با کلیدواژه شما که باز هم در سه دسته سخت و متوسط و آسان دسته‌بندی شده‌اند.

دسته‌بندی هشتگ‌ها بر اساس استفاده آنهاست. هرچه هشتگ تعداد بیشتری استفاده شده باشد مثل هشتگ‌های میلیونی، در دسته سخت قرار می‌گیرد.

دو روش دیگر تولید هشتگ در این وب‌سایت، آپلود تصویر یا لینک پست منتشر شده است. همان‌طور که از اسم این ابزارها هم مشخص است، فرایند تولید هشتگ در این دو بخش، خودکار بوده و هشتگ‌های پیشنهادی توسط وب‌سایت به شما پیشنهاد خواهند شد.

4.به شکل منظمی ریلز منتشر کنید

اگر به محتوای تولیدکننده‌های محتوایی که دنبال کرده‌اید فکر کنید، متوجه خواهید شد که پست‌های منظم به نظر می‌توانند لایک، کامنت و بازدیدکننده بیشتری جذب کنند.

چرا؟

مردم مخلوق عادت هستند. فالوورهای شما می‌خواهند بدانند که چیزی را باید از شما انتظار داشته باشند، و این به این معنی است که شما نیاز دارید در هر دوشنبه و جمعه پست منتشر کنید. به‌مرورزمان، مخاطبین شما متوجه الگوی انتشار پست شما خواهند شد و حسابتان را برای ریلز جدید بررسی خواهند کرد.

ما در راهنمای انتشار پست‌ها دریافته‌ایم که تولیدکننده‌های محتوا باید 3-5 در هفته ریلز منتشر کنند.

اگر ظرفیت انتشار پست با این مقدار را ندارید، می‌توانید به انتشار ریلز دو بار در هفته متعهد بمانید. به‌مرورزمان، همان‌طور که فالوورها و بازدیدکننده‌هایتان رشد می‌کنند، می‌توانید بیشتر روی ریلزها تمرکز کنید و به‌مرورزمان، چیز دیگری اتفاق خواهد افتاد.

نه تنها فالوورهای شما به الگوی انتشار پست‌های شما عادت خواهند کرد، بلکه الگوریتم اینستاگرام نیز متوجه این قضیه خواهد شد.

انتشار مستمر پست، به خصوص اگر ریلزها ده‌هزار بازدیدکننده هم داشته باشند، به شما کمک می‌کنند تا توجه بیشتری را به خود جلب کنند. از یاد نبرید، اینستاگرام می‌خواهد که شما تولید محتوا کنید و وقتی شما این کار را مستمر انجام می‌دهید، فقط موضوع زمان و صبر مطرح خواهد شد، وگرنه پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.

5.برای ریلزهای خود کاور طراحی کنید

ریلزهای اینستاگرام کاورهای خودشان را دارند و آنها مانند یک نوع تامبنیل عمل می‌کنند. اگر تا به حال هر گونه محتوای ویدئویی را ایجاد کرده باشید، باید بدانید که تامبنیل‌ها برای دریافت کلیک‌ حیاتی هستند. مردم به کاور شما نگاه می‌کنند و سپس تصمیم می‌گیرند که روی ویدئو کلیک کنند یا نه.

اما چطور می‌توان یک کاور ایجاد کرد؟

شما می‌توانید خیلی ساده یک اسکرین‌شات از ویدئوی خود بگرید و آن را ویرایش کرده و تبدیل به کاور کنید. اضافه‌کردن کاور هم ساده است:

  • یک ریلز ایجاد کنید
  • سپس به مرحله تنظیمات اشتراک‌گذاری بروید.
  • حالا روی کاور کلیک کرده و گزینه اضافه‌کردن از دوربین (Add From Camera Roll) را بزنید.

شما همچنین می‌توانید از تصویر سفارشی خودتان نیز برای کاور ریلز استفاده کنید. داده‌ها نشان داده‌اند که تغییر کاور به چیزی که به اندازه کافی جذاب به نظر برسد باعث جذب بازدیدکننده‌های زیادی برای ریلزتان خواهد شد. اگر به یک میلیون بازدیدکننده برسید، استفاده از کاور جلب‌توجه‌کننده ممکن است بازدیدکننده‌های شما را از آستانه یک میلیون فراتر ببرد.

کاوری که به ریلز خود اضافه می‌کنید باید قطعاً در یک کیفیت خیلی بالاتر از ویدئوی ریلز شما باشد.

شما همچنین می‌توانید یک کال تو اکشن (مثلا: بنویسید که ادامه ویدئو را ببینید) به کاور اضافه کنید تا آنها را به تماشای ریلز ترغیب کنید.

6.از متن استفاده کنید

کاربران اینستاگرام زیادی ریلزها را بدون صدا می‌بینند. اگر می‌خواهید مردم را در درگیر با پست خود نگهدارید و بازدیدکننده‌هایتان را افزایش دهید، مهم است که به ویدئوهای خود متن اضافه کنید.

متن به مردم می‌گوید چه اتفاقی می‌افتد بنابراین اگر آنها بدون صدا ریلز شما را ببیند، باز هم می‌توانند ببینند چه اتفاقی می‌افتد.

تخمین زده می‌شود که 85% افراد ویدئوها را بدون صدا ببینند، بنابراین اگر شما متن به ریلز خود اضافه نکنید، در واقع یک عدد بزرگی از بازدیدکننده‌های خود را از دست خواهید داد.

برای اینکه بتوانید متن‌های درگیرکننده بیشتری بنویسید، می‌توانید با انواع فونت‌های مختلف امتحان کنید یا از ابزارهای خودکار تولید کپشن برای ریلزهای خود و صرفه‌جویی در زمان استفاده کنید.

7.استفاده از آهنگ ترند

یک ترفند کمتر شناخته شده که می‌توانید با آن بازدیدهای ریلزهای اینستاگرام خود را منفجر کنید: استفاده از آهنگ‌های ترند و محبوب است.

وقتی یک ریلزی در اینستاگرام می‌بینید، شما یک آیکون کوچک در زیر سه نقطه (زیر آیکون به‌اشتراک‌گذاری) در سمت راست پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. اگر روی آن آیکون کلیک کنید، شما را به برگه آهنگ استفاده شده می‌برد جایی که می‌توانید به آهنگ گوش دهید و ببینید که چه ریلزهایی از آن آهنگ استفاده کرده‌اند.

اگر از آهنگ ترند استفاده می‌کنید، یک شانس بسیار بزرگی وجود دارد که افراد بتوانند شما را در برگه آن آهنگ پیدا کنند.

در حالی که استفاده از آهنگ‌های ترند در محتوایتان عالی است، اما مهم است از یاد نبرید که اطمینان حاصل کنید آهنگ با ریلز شما مرتبط باشد. به بیانی دیگر، فقط آهنگ اضافه نکنید چون آن آهنگ محبوب شده است. اگر آهنگ با وایب یا محتوای ویدئوی شما هم‌خوانی نداشته باشد، باید دنبال چیز دیگری بگردید.

8.زمانی که مخاطبینتان آنلاین هستند پست منتشر کنید.

یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام

اینستاگرام میلیون‌ها کاربر دارد اما به‌آسانی می‌توانید بهترین زمان انتشار پست را پیدا کنید تا بازدیدکننده‌های زیادی را جلب کنید. اما این روشی نیست که اینستاگرام کار می‌کند.

برای به حداکثر رساندن ریچ خود، شما نیاز دارید تا در زمانی که مخاطبینتان آنلاین هستید پست خود را منتشر کنید.

چطور بدانیم که مخاطبین ما کی آنلاین هستند؟برای بررسی آنلاین‌بودن فالوورها می‌توانید از ابزار آمار در حساب خود استفاده کنید.

زمانی که وارد داشبورد آمار خود می‌شوید، می‌توانید یک تب با عنوان بیشترین زمان فعالیت را پیدا کنید که به شما می‌گوید چه ساعت‌هایی در روز، مخاطبین شما بیشترین فعالیت را داشته‌اند.

یک یادداشت‌برداری از این زمان‌ها بکنید و در زمان‌هایی که بیشترین فعالیت را دارند، ریلز خود را منتشر کنید.

اگر داده‌ای در تب آمار خود ندارید، می‌توانید در روزهای هفته از ساعت 7 صبح و 8 صبح پست منتشر کنید. این زمانی است که کاربران از خواب بیدار شده و تلفنشان را بررسی می‌کنند و احتمال دیده شدن پستتان بالا خواهد رفت.

9.از تجزیه و تحلیل محتواهای خود برای بهبود محتوایتان استفاده کنید

اگر هدف شما رسیدن به یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام است، شما نیاز دارید تا به شکل مستمری کیفیت محتوای خود را افزایش دهید. هر ریلز باید بهتر از قبلی باشد.

اما چطور می‌توانید بفهمید که چه محتوایی برای مخاطبین شما بهتر عمل می‌کند؟

از آنالتیک یا آمار اینستاگرام استفاده کنید تا متوجه این قضیه شوید. شما می‌توانید آمار هر ریلز را در بخش آمار اینستاگرام مشاهده کنید. این آمار شامل موارد زیر می‌شوند:

  • چند نفر ریلز شما را باز کرده‌اند، لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری که دریافت کرده است
  • ریچ شما (ریلز شما توسط چند حساب دیده شده است)
  • تعاملات

از این اطلاعات برای دیدن ریلزی که عملکرد بهتری داشته است استفاده کنید و ببیند کدام یک عملکرد بدی داشته است. سپس از محتوایی که خوب عمل کرده است بیشتر تولید کرده تا بتوانید به مخاطبینتان چیزی که دوست دارند را برسانید و الگوریتم نیز چیزی که دنبال آن است را دریافت کند.

10.خرید بازدید

یک روش راحت برای دریافت یک میلیون بازدید در ریلزهای اینستاگرامی خرید بازدید است. فقط مطمئن شوید که از یک ارائه‌دهنده ارزان‌قیمت و باکیفیت بازدید تهیه می‌کنید. بال بزن با قیمت مناسب و با خیالی آسوده این کار را برای شما انجام می‌دهد.

ما بسته‌ها متنوعی از 100 بازدید تا 100000000 بازدید !!!! برای ریلزهای شما داریم.

خرید بازدید می‌تواند یک روش عالی باری بالابردن ریلز شما و کمک به جذب بازدیدکننده‌های ارگانیک بیشتری باشد.

11.همکاری با دیگر تولیدکننده‌های محتوا

اگر با دیگر تولیدکننده‌های محتوا و اینفلوئنسرها در ارتباط هستید، می‌توانید ریلزهای مشترک با آنها برای بازدید بیشتر ریلزهای خود بسازید.

ریلزهای مشارکتی در حساب هر دو نفر منتشر خواهند شد، بنابراین شما می‌توانید دو برابر بیشتر خودتان را به نمایش بگذارید.

برای ایجاد پست مشارکتی:

  • با ایجاد یک پست شروع کنید
  • دیگر تولیدکننده‌های محتوا را برای لیست به عنوان همکار دعوت کنید
  • زمانی که آنها قبول کردند، ریلز می‌تواند در هر دو حساب منتشر شود.

همکاری یک راه‌حل فوری و واقعاً آسان هستند تا با آنها بازدیدهای خود را بترکانید! برای اینکه بتوانید حساب خود را برای مشارکت فعال‌سازی به روش زیر عمل کنید:

  • وارد پروفایل کاربری حساب اینستاگرام خود شوید
  • روی آیکون منو کلیک کنید (روی سه نقطه بالا سمت راست).
  • وارد تنظیمات و امنیت (Settings and privacy) شوید.
  • در مرحله بعد روی برچسب‌ها و منشن‌ها (Tags and Mentions) کلیک کنید.

حالا در قسمت Who can tag you، شما سه گزینه خواهید داشت:

  • اجازه دادن به همه تا شما را تگ کنند
  • فقط به افرادی که شما را دنبال کرده‌اند  بتوانند شما را تگ کنند
  • کلاً اجازه ندهید کسی شما را تگ کند

اگر نمی‌خواهید کسی شما را تگ کند، پس نمی‌توانید با دیگر پست‌های مشارکتی منتشر کنید. بهتر است گزینه دوم یا ” اجازه تگ از افرادی که دنبال کرده‌اید” را انتخاب کنید، تا با بمباران حساب‌هایی که نمی‌شناسید یا میلی برای همکاری با آنها ندارید بمباران نشوید (به هیچ وجه گزینه اول را انتخاب نکنید).

خلاصه آموزش یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام

بیشتر از 200 میلیون ریلز در اینستاگرام و فیسبوک به شکل روزانه باز می‌شوند و دیده می‌شوند. اما همچنین هزاران هزار تولید کننده محتوا هم هستند که در حال رقابت برای بازدید و تعامل هستند. برای دریافت یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام شما باید بتوانید در میان این جمعیت قد علم کنید. از راهنمای بالا ما برای ایجاد محتوای منحصربفردی که بازدیدها را جلب می‌کند استفاده کنید ت بتوانید صدای خود را به مخاطبین هدف خود برسانید و هر چه زودتر به یک میلیون بازدید ریلز اینستاگرام دست یابید.

منبع: viralyft

sirvan

یک دونده که دوست داره بنویسه.
پست های مرتبط

دلایل کاهش لایک اینستاگرام❤️| 6 راه‌حل تضمینی برای رفع این مشکل

لایک‌های اینستاگرام اعتیادآور هستند. انتشار پست زمانی احساس خیلی بهتری می‌دهد که…

۱۴۰۳-۰۶-۰۵

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام با 11 استراتژی اصولی 👌| صفر تا 99😉وایرال شدن در برگه اکسپلور

پیش گفتار کلیدی ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام برای هر کسی این…

۱۴۰۳-۰۵-۱۹

6 فایده داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام در سال 2024👌

شاید تابه‌حال از خودتان پرسیده باشید که آیا داشتن فالوورهای زیاد در…

۱۴۰۳-۰۴-۱۹

دیدگاهتان را بنویسید