صفحه اصلی > اینستاگرام : افزایش بازدید استوری با 18 روش تضمینی ✅

افزایش بازدید استوری با 18 روش تضمینی ✅

افزایش بازدید استوری

فهرست مطالب

آیا شما هم از آن دست خالقان محتوا هستید که نمی‌دانند چه چیزی در استوری اینستاگرام برای دریافت افزایش بازدید استوری منتشر کنند؟ آیا تابه‌حال فکر این افتاده‌اید که این قضیه را حل کنید؟ نگران نباشید، ما کمکتان می‌کنیم. بسیاری از سازندگان محتوا نیاز دارند تا توجه بیشتری به ابزارهایی که خود اینستاگرام برای رشد طبیعی مخاطبینتان فراهم می‌آورند بیندازند.

لازم نیست که برای این کار یک متخصص در این پلتفرم باشید؛ همه این مراحل آسان و راحت هستند و می‌توانید از آنها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام استفاده کنید تا ببینید که تعداد بازدیدهای شما به شکل چشمگیری افزایش یافته‌اند. منتظر نماید، برای اینکه به این هدف برسید ادامه مطلب را بخوانید و نکات گفته شده را عملی کنید.

چرا افزایش بازدید استوری اینستاگرام مهم است؟

استوری اینستاگرام به تبلیغ محتوای شما کمک خواهد کرد. وقتی یک تعداد مشخصی از بازدیدکننده‌ها روی استوری شما کلیک می‌کنند، به احتمال زیاد آنها به باقی محتوای شما نیز توجه می‌کنند. علاوه بر این، زیر نظر گرفتن بازدیدهای استوری می‌تواند یک آماری برای شما به ارمغان بیاورد که بفهمید چه مدل محتوایی برای مخاطبین شما جلب توجه می‌کند.

این نکات پیشنهاد می‌کنند که به عنوان یک خالق محتوا، شما باید همیشه به سمت افزایش بازدید استوری‌ اینستاگرام گام بردارید.

چطور بازدید بیشتر استوری اینستاگرام را به دست بیاوریم؟

در ادامه یاد خواهید گرفت که چطور بازدیدهای استوری اینستاگرام را با این نکات مؤثر افزایش دهید. از کیفیت محتوای گرفته تا فالوورهای روح، کپشن‌ها، استیکرها، و زمان‌بندی بهینه پست گذاری، چندی عامل دیگر می‌توانند روی بازدیدهای استوری شما تأثیر بگذارند. برای اینکه بتوانید با صورت جزئی و دقیق با هر کدام از این عوامل آشنا شوید به خواندن مطلب ادامه دهید.

1.ایجاد محتوای باکیفیت بالا

قطعاً انتشار محتوای باکیفیت بالا می‌تواند بازدیدکننده‌های بیشتری را به سمت استوری‌های شما بیاورد. چرا؟ چون اولین چیزی که با کلیک روی استوری اینستاگرام متوجه خواهید شد، کیفیت محتوا بوده و اینکه آنها را مجاب به ادامه تماشای استوری شما کنند.

ساخت محتوای باکیفیت بالا به رشد شما کمک کرده و راه شما را برای دریافت بازدید بیشتر استوری اینستاگرام هموار می‌کند.

2.تبدیل استوری‌ها به هایلایت

بعد از کلیک‌ روی پست در استوری اینستاگرام، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، اضافه‌کردن استوری به های‌لایت است. های‌لایت‌ها استوری‌هایی هستند که می‌توانند توسط شما برای نمایش در پروفایلتان در زیر بایو دسته‌بندی شوند.

های‌لایت‌ها برخلاف استوری، بازه 24 ساعته ندارند و همیشه در دسترس هستند، بنابراین فالوورهایتان می‌توانند دوباره آنها را نگاه کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید تامبنیل یا آیکون خود را برای هایلایت انتخاب کنید که یک فرصت خوب برای خلاقیت و ساخت اولین ایمپرشن خوب است.

3.انتشار مستمر استوری

ما نمی‌توانیم به اندازه کافی به این موارد اهمیت دهیم. حفظ یک استمرار در انتشار استوری‌های اینستاگرام برای افزایش بازدید استوری حیاتی است. این کار به ساخت اعتماد بینندگان و اطمینان از اینکه شما یک منبع قابل‌اعتماد سرگرمی برای آنها هستید کمک می‌کند.

جدای از چالش‌هایی که با استمرار در انتشار استوری می‌آید – مانند اینکه احساس فرسودگی ذهنی بکنید یا اینکه به سادگی انتشار استوری را از یاد ببرید – به خودتان یادآوری کنید که هر چقدر بیشتر استوری منتشر کنید، احتمال اینکه بازدیدهای استوری شما افزایش یابد بیشتر خواهد شد.

4.سوالاتی با نظرسنجی‌های اینستاگرام و استیکرهای سوالی بپرسید

یک روش سرگرم‌کننده و عالی برای افزایش بازدیدهای استوری در اینستاگرام درگیری مستقیم با مخاطبین است و چه چیزی بهتر از پرسیدن سؤالات در اینستاگرام با استیکرها و نظرسنجی‌ها می‌تواند این کار را انجام دهد؟! شما می‌توانید یک بازی آزمون-مانند بسازید و سؤالات بی‌نهایتی را از آن انتخاب کنید.

با این حال، مهم است که مخاطبین خود را بشناسید و مطمئن شوید که سؤالات سرگرم‌کننده‌ای مرتبط با آنها می‌پرسید. برای مثال، اگر در حال ساخت محتوای مد هستید، شما نباید درباره علم سؤال بپرسید!!!!

5.استفاده از استیکر لوکیشن و موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی و استوری اینستاگرام مطمئناً به بازدید بیشتر کمک خواهد کرد. استیکرهای موقعیت و ژئو تگ‌ها باعث می‌شود بازدیدکننده‌های محلی مرتبط با آن برچسب و موقعیت بتوانند آن استوری را مشاهده کنند.

این ابزار ساده است؛ بعد از انتشار استوری اینستاگرام، روی آیکون “موقعیت یا Location” کلیک کرده و هر طرحی که دوست دارید را انتخاب کنید. جدای از فایده آشکاری که دارد، شما همچنین کمی چاشنی اضافی به استوری خود اضافه خواهید کرد.

افزایش بازدید استوری
افزایش بازدید استوری

6.انتشار محتوای انحصاری

به منظور افزایش بازدید استوری اینستاگرام، شما باید هر از گاهی محتوای انحصاری را منتشر کنید. به عنوان یک خالق محتوا، این نوع محتوا می‌تواند یک محتوای آموزشی یا هر چیزی از پشت‌صحنه باشد که می‌تواند بازدیدکننده‌ها را کنجکاو کند. محتوایی منتشر کنید که این احساس را به مخاطب بدهد که باید به شکل روزانه یا منظم استوری‌های شما را ببیند.

7.پاسخگویی به پیام‌ها

همیشه سعی کنید به پیام‌های بازدیدکننده‌ها جواب دهید. این نشان می‌دهد که شما واقعی بوده و به آنها اهمیت می‌دهد که باعث می‌شود آنها با محتوای شما درگیر شوند.

اگر پیام‌های آنها را نادیده بگیرید، این باعث می‌شود به‌مرورزمان از تعامل با محتوای شما پرهیز کرده که این امر منجر به از دست رفتن تعامل و حمایت آنها در بلندمدت خواهد شد.

8.استوری‌هایتان را با زیرنویس منتشر کنید

اگر برایتان سؤال است که چرا بعضی استوری‌های اینستاگرام بیشتر از بقیه بازدید می‌گیرند، شاید به دلیل زیرنویس باشد. در حالی که استوری‌های اینستاگرام می‌توانند ساده و بدون زیرنویس باشند، اما اضافه‌کردن زیرنویس می‌تواند باعث جلب ‌توجه و افزایش تعامل شود.

زیرنویس استوری می‌تواند سرگرم‌کننده، الهام‌بخش یا به زبانی ساده چیزی باشد که در پس ذهن شما می‌گذرد. این ابزار می‌تواند باعث درگیری بازدیدکننده‌ها شده و فوراً باعث افزایش بازدید استوری اینستاگرام شود.

9.ویرایش پست و ویدئو قبل از اشتراک‌گذاری آنها در استوری‌ها

شاید دوربین موبایلتان کیفیت خیلی خوبی داشته باشد اما ویرایش محتوا هم می‌تواند بیشتر تصاویر و ویدئوی شما را جذاب کند. بعد از فیلم‌برداری و تصویر خوب، زمانی را برای ویرایش آنها اختصاص دهید.

برنامه‌هایی مانند ادوب لایت روم، این‌شات، کپ‌کات و … می‌توانند به منظور ویرایش تصاویر و ویدئوها استفاده شوند. بازدیدکننده‌های شما مطمئناً از این کار قدردانی خواهند کرد و این باعث می‌شود که به شکل مثبتی تعداد بازدیدکننده‌های استوری‌های شما افزایش یابد.

10.پیداکردن بهترین زمان انتشار استوری

این نکته ممکن است راهنمای شما برای افزایش تصادعی بازدید استوری اینستاگرام باشد. تصمیم‌گیری درباره اینکه چه زمانی باید استوری اینستاگرام را منتشر کنید، می‌توانید یک استوری اینستاگرام را موفق کرده یا از هدف آن که افزایش بازدید است دور نماید.

داده‌ها نشان می‌دهند که بهترین زمان برای انتشار استوری برای هر موقعیت مکانی، زمان بین 10 صبح تا 3 ظهر است. این زمان، بیشترین فعالیت بازدیدکننده‌ها است بنابراین استوری‌های شما بدون بیننده نمی‌مانند.

11.نقل یک داستان

یک روش دیگر برای جذب و درگیری با بازدیدکننده‌ها (در نتیجه افزایش بازدیدهای استوری در اینستاگرام) اشتراک‌گذاری داستان با آنها است. شجاع باشید، و به عقب نگاه نکنید. هر چقدر راحت‌تر ظاهر شوید، شانس بالاتری برای جذب بازدیدکننده‌های بیشتر خواهید داشت.

12.اضافه کردن استیکر جذب‌کننده تعامل به اولین استوری

استوری‌های اینستاگرام حول محول تعامل می‌چرخند. اگر این نکته را در ذهن داشته باشید، یعنی باید با اضافه‌کردن استیکرهایی مانند نظرسنجی، استیکر سؤال یا شکلک، به استوری‌تان باید بتوانید تعامل را بالا ببرید.

انجام این کار باعث افزایش شانس بازدیدکننده‌هایی که با محتوای شما تعامل داشته باشند خواهند شد، و سرانجام این کار روی الگوریتم اینستاگرام تأثیر خواهد گذاشت.

13.اضافه کردن یک استوری دیگر در آخر روز

درست در زمانی که احساس می‌کنید زمان فعالیت شما در اینستاگرام به پایان رسیده است، زمان این است که یک استوری برای پایان منتشر کنید. انتشار یک استوری دیگر در آخر روز می‌تواند به جذب بازدیدهای بیشتر کمک کند.

اگر یک شخصی هنوز استوری‌های شما را ندیده باشید، انتشار یک استوری دیگر ممکن است باعث شود به شکل خودکاری محتوای شما در بالای فید او ظاهر شود و این به شکل بالقوه‌ای ریچ یا دیده‌شدن محتوای شما را افزایش خواهد داد.

14.پیام‌ها و نظرات طرفداران

علاوه بر جواب‌دادن به نظرات و پیام‌های طرف‌دارانتان، نشان‌دادن آنها در استوری‌ یک روش عالی برای بازدید بیشتر استوری اینستاگرام است.

وقتی این کار را انجام می‌دهید، شانس شما برای افزایش بازدید بیشتر برای تعامل بیشتر خواهد شد جون شما به آنها نشان می‌دهید که به آنها توجه دارید و برایتان ارزشمند هستند.

15.یک دوری از اینستاگرام داشته باشید تا بازدید استوری‌تان افزایش یابد

افزایش بازدید استوری اینستاگرام همچنین با دوری‌کردن از انتشار استوری‌ها نیز امکان‌پذیر است. شاید تعجب کرده باشید اما درست خوانده‌اید. وقتی شما برای مدتی پلتفرم را ترک می‌کنید، اینستاگرام در هنگام برگشت شما تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند شما را به اهدافتان نزدیک کنید.

آنها این کار را با افزایش بازدیدهای استوری انجام خواهند داد. یعنی در واقع استوری شما بیشتر از قبل در بالای صفحه خانه مخاطبین‌تان ظاهر خواهند شد.

16.یک مسابقه راه بیندازید

یکی از راه‌حل‌هایی که خالقان محتوا می‌توانند برای افزایش بازدید استوری خود به کار بگیرند، راه‌اندازی مسابقه و دادن هدایایی به برنده‌ها است. کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که علاقه‌مند به برنده‌شدن رایگان نباشد.

17.همکاری با دیگران

درست مانند یوتیوب، یک ایده خوب برای دریافت بازدید استوری بیشتر، همکاری با دیگر خالقان محتوا در اینستاگرام است، به خصوص کسی که نرخ فالوورهای بالاتری دارد.

به یک ایده همکاری فکر کنید، سپس همدیگر را در استوری همدیگر تگ کنید . در نتیجه این کار، فالوورهایتان می‌توانند استوری همکارتان را ببینند و فالوورهای شما نیز صفحه وی را ببینند و در نتیجه به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید.

18.خرید بازدید استوری برای افزایش بازدید استوری

یکی از روش‌هایی که برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام توصیه می‌شود، خرید بازدید استوری از بال بزن است. اما یک نکته بسیار مهم این است که از یاد نبرید همان‌طور که همیشه ما یادآوری می‌کنیم، شما باید محتوای باکیفیت بسازید، صرفاً خرید بازدید استوری یک راه‌حل خوبی نیست. بعد از ایجاد یک محتوای باکیفیت، می‌توانید از بال بزن بازدید استوری بخرید.

سؤالات رایج درباره افزایش بازدید استوری اینستاگرام

آیا بازدیدهای استوری اهمیت دارد؟

قطعاً بله. هر چه‌قدر بازدید بیشتری در استوری اینستاگرام داشته باشید، تعامل بالاتری در حسابتان خواهید داشت.

چرا استوری‌های من بازدیدهای زیادی را جذب نمی‌کنند؟

به احتمال زیاد شما در انتشار استوری استمرار ندارد. عدم استمرار به معنی فرصت‌های کمتر برای بازدیدکننده‌ها برای درگیرشدن با محتوا است. علاوه بر این، شاید در زمان‌های اشتباه پست منتشر می‌کنید یا فالوورهای روح دارید.

چطور می‌توانم استوری‌های اینستاگرام را درگیرکننده‌تر کنم؟

استوری‌های اینستاگرام زمانی که محتوای باکیفیت بالا و به شکل مستمر منتشر شوند، درگیرکننده‌تر خواهند بود. علاوه بر این، شما باید مطمئن شوید که ابزارهای اینستاگرام مانند نظرسنجی‌ها، شکلک‌ها و دیگر استیکرهای تعامل ساز در استوری‌هایتان استفاده می‌کنید. همچنین می‌توانید محتوای انحصاری تولید کرده و  از کپشن‌ها استفاده کرده و داستان‌سرایی کنید.

بهترین زمان برای انتشار استوری در اینستاگرام چه زمانی است؟

به‌طورکلی، بهترین زمان انتشار استوری در اینستاگرام هر زمانی بین 10 صبح تا 3 ظهر است. با این حال شما باید ببینید فالوورهایتان در چه ساعتی بیشترین فعالیت خود را دارند؟

آیا می‌توانم از هشتگ‌ها در استوری‌ها استفاده کنم؟

استوری‌های اینستاگرام برای استفاده از هشتگ مناسب هستند؛ بنابراین بله می‌توانید، قطعاً می‌توانید. شما می‌توانید با استفاده از استیکر هشتگ یا اینکه فقط در قالب یک متن از هشتگ‌ها در استوری خود استفاده کنید.

آیا می‌توانید بازدیدهای استوری بخرید؟

بله. شما می‌توانید همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم ویو یا بازدید استوری اینستاگرام بخرید.

چطور می‌توانم با مخاطبینم درگیر شوم طوری که آنها را برای بازدیدهای بیشتری استوری تشویق کنم؟

درگیری با مخاطبین می‌تواند با استیکرهای سؤالات، نظرسنجی‌ها و جواب‌دادن پیام‌هایشان انجام گیرد. یک روش دیگر استفاده از راه‌اندازی مسابقه و دادن هدیه است.

خلاصه افزایش بازدید استوری

با این نکاتی که در بالا ارائه کردیم، منتظر چه هستید؟ از این روش‌ها استفاده کنید، تا بازدید استوری اینستاگرام خود را افزایش دهید. به کیفیت محتوا، زمان‌بندی انتشار و فالوورهایتان فکر کنید.

از استیکرها، موقعیت جغرافیایی، کپشن‌ها و های‌لایت‌ها استفاده کنید و مهم‌تر از همه، از یاد نبرید که با مخاطبینتان تعامل داشته باشید ( این حس را به آنها بدهید که شما برای ما ارزشمند هستید نه فقط برای خرید محصول یا خدمات ما بلکه به عنوان یک انسان). رعایت نکات بالا به شما کمک خواهد کرد تا بازدید استوری اینستاگرام خود را افزایش داده و بعداً بابت این کار از ما تشکر کنید!

منبع: viralyfit

sirvan

یک دونده که دوست داره بنویسه.
پست های مرتبط

دلایل کاهش لایک اینستاگرام❤️| 6 راه‌حل تضمینی برای رفع این مشکل

لایک‌های اینستاگرام اعتیادآور هستند. انتشار پست زمانی احساس خیلی بهتری می‌دهد که…

۱۴۰۳-۰۶-۰۵

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام با 11 استراتژی اصولی 👌| صفر تا 99😉وایرال شدن در برگه اکسپلور

پیش گفتار کلیدی ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام برای هر کسی این…

۱۴۰۳-۰۵-۱۹

6 فایده داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام در سال 2024👌

شاید تابه‌حال از خودتان پرسیده باشید که آیا داشتن فالوورهای زیاد در…

۱۴۰۳-۰۴-۱۹

دیدگاهتان را بنویسید