صفحه اصلی > اینستاگرام : ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام با 11 استراتژی اصولی 👌| صفر تا 99😉وایرال شدن در برگه اکسپلور

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام با 11 استراتژی اصولی 👌| صفر تا 99😉وایرال شدن در برگه اکسپلور

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام

فهرست مطالب

پیش گفتار کلیدی ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام

  • درک و استفاده از الگوریتم اینستاگرام که به تعامل کاربر و ارتباط محتوا اهمیت می‌دهید، کلید رسیدن برای ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام است.
  • محتوای درگیرکننده، که مناسب علایق کاربرها و تعاملات طراحی شده باشد به شکل قابل توجهی شانس ظاهرشدن در برگه اکسپلور اینستاگرام را افزایش می‌دهد.
  • تعامل منظم با مخاطبین و جامعه اینستاگرام شامل همکاری‌ها و واکنش به ترندها به افزایش دیده‌شدن و ایجاد رشد طبیعی کمک خواهد کرد.
  • استمرار در ایجاد محتوای بصری کیفیت بالا، کپشن‌های داستان‌وار و هشتگ‌های استراتژیک نیز برای افزایش دیده‌شدن و تعامل در اینستاگرام حیاتی هستند.

برای هر کسی این سؤال پیش می‌آید چرا بعضی پست‌های اینستاگرامی یک‌شبه تبدیل به موجی از احساسات می‌شوند و به برگه اکسپلور و بالاتر از کاربران فعلی می‌رسند؟ این همان جادوی برگه اکسپلور است – یک سکوی پرتاب برای وایرال‌شدن در اینستاگرام.

برگه اکسپلور اینستاگرام یک گزینه‌ای است که مجموعه‌ای از پست‌های مناسب ترجیحات کاربر را که بر اساس تعاملات وی با پلتفرم ایجاد شده است به وی نشان می‌دهد. یک ابزار قوی برای تقویت ریچ و افزایش دیده‌شدن در یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه اجتماعی دنیا.

ظاهرشدن در برگه اکسپلور می‌تواند به شکل چشمگیری باعث افزایش دیده‌شدن محتوا یا حساب کاربری شما، جذب فالوورهای جدید و افزایش درگیری با محتوای شما شود. این گزینه یک بخش بسیار کمک‌کننده و مهم برای هر کسی است که می‌خواهد برند خود را تبلیغ کرده و یا صدای خود را به افراد بیشتری برساند.

واردشدن به برگه اکسپلور اینستاگرام فقط به شانس مرتبط نیست؛ بلکه نیاز به درک و نفوذ در الگوریتم اینستاگرام دارد. با بهینه‌سازی محتوا و درگیری با مخاطبینتان به روش مناسب، شما می‌توانید به شکل قابل توجهی شانس خود را برای رفتن به برگه اکسپلور افزایش دهید.

با این حال، سفر به برگه اکسپلور فقط درباره مسائل تکنیکی نیست. بلکه به خلاقیت، استمرار و درک نبض مخاطبینتان نیز بستگی دارد. ایجاد محتوایی که مخاطبین شما عاشق آن هستند و محتوایی که جرقه گفتگو را با آنها ایجاد می‌کند به همان اندازه مهم است.

در این مقاله، ما استراتژی‌ها و نکاتی را کشف می‌کنیم که می‌توانند به شما برای بردن پست اینستاگرام به برگه اکسپلور کمک کنند – از درک الگوریتم تا ایجاد محتوای درگیرکننده، ما همه موارد ضروری برای رسیدن پست شما به برگه اکسپلور اینستاگرام را برای شما خواهیم آورد.

برگه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

برگه اکسپلور اینستاگرام که در داخل خود برنامه تعبیه شده است، جایی برای کشف و الهام‌بخشی است.

برای رفتن به برگه اکسپلور می‌توانید روی آیکون سرچ در مرکز برنامه پایین صفحه کلیک کنید تا یک فید شخصی‌سازی‌شده مناسب با ترجیحات شما از انواع ویدئوها تا پست‌ها و ریلزها برایتان نمایش داده شود. کاربران می‌توانند از هر دو راه برنامه و وب به این بخش دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام برگه اکسپلور را یک ویژگی توصیف می‌کند که پست‌ها، ویدئوها، استوری‌ها و ریلزهای موجود را از سراسر شبکه جمع‌آوری کرده و متناسب با تعاملات کاربران به آنها نمایش می‌دهد. این تعریف در واقع نقش این برگه را که متناسب با محتوای مخاطب دسته‌بندی می‌شود نشان می‌دهد که متناسب با معرفی کاربران به ایده‌ها و دید جدید دسته‌بندی می‌شود.

چیزی که برگه اکسپلور را جدا می‌کند توانایی نمایش انواعی از محتوا است، که به شکل منحصربه‌فردی برای هر کاربر شخصی‌سازی‌شده است. این به این معنی است که دو فرد با این ابزار مشابه، تجربه‌های کاملاً متفاوتی خواهند داشت.

بهترین بخش برگه اکسپلور این است که شما به اسکرول پست‌های اتفاقی نمی‌پردازید؛ شما به کشف چیزهای جدیدی که برای شما دست‌چین شده‌اند خواهید پرداخت. این می‌تواند بازه‌ای از عکاسی‌های خیره‌کننده محلی را تا چالش رقص ترند از سراسر جهان شامل شود و این اطمینان را به شما بدهد که محتوای غیرمنتظره و همیشه تازه‌ای را دریافت خواهید کرد.

تکنولوژی پشت این تجربه شخصی‌سازی‌شده یک ترکیب پیچیده‌ای از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و داده‌های ورودی کاربر است. الگوریتم اینستاگرام یک هیولای پیچیده است که انواعی از عوامل مانند حساب‌های که دنبال کرده‌اید، پست‌هایی که لایک می‌کنید و محتوایی که با آن درگیر هستید را تجزیه‌وتحلیل می‌کند.

این الگوریتم به شکل اتفاقی محتوا را انتخاب نمی‌کند؛ بلکه انواعی از محتوا را هم‌سو با علایق و تعاملات گذشته شما نشان می‌دهد. این رویکرد هدف‌دار کمک می‌کند که اطمینان حاصل کرد که محتوایی که شما می‌بینید بیشتر با شما طنین‌انداز شده و شما را درگیر کند.

الگوریتم برگه اکسپلور اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

برگه اکسپلور اینستاگرام از یک سیستم رتبه‌بندی پیچیده فید قدرت گرفته است، یک مکانیسمی که با هوش مصنوعی جلو برده می‌شود که تعیین می‌کند چه پستی به کاربر نمایش داده شود. این سیستم، یک ترکیبی از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی است، که به شکل مستمری ترجیحات و رفتار کاربر را رصد می‌کند.

از نظر عملکردی، کارشناسان اغلب یک مقایسه‌ای بین برگه اکسپلور فید و الگوریتم صفحه کاربر انجام می‌دهند.

در حالی که بیشتر تمرکز صفحه خانه اینستاگرام روی محتوایی است که از قبل حساب‌های آنها را دنبال کرده‌اید، برگه اکسپلور یک رویکرد گسترده‌تری با معرفی جهانی از محتوا از حساب‌هایی دارد که شما دنبال نکرده‌اید اما ممکن است بر اساس تعاملات گذشته‌ای که با پلتفرم داشته‌اید، برایتان جالب باشند.

الگوریتم اینستاتگرام چطور محتوا را برای برگه اکسپلور انتخاب می‌کند؟

الگوریتم انواعی از عوامل یا سیگنال‌ها را برای تصمیم‌گیری درباره ظاهرشدن پست‌ها در برگه اکسپلور در نظر می‌گیرد. این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تعاملات کاربر: مانند لایک‌ها، کامنت‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها روی پست
  • بازدیدهای ویدئو: کاربران چه مقدار از ویدیو را می‌بینند.
  • شباهت حتوا: شباهت محتوا به چیزی که کاربر از قبل با آنها درگیر بوده است.
  • جستجوی‌های پروفایل: حساب‌هایی که یک کاربر به جستجوی آنها می‌پردازد.
  • تازگی محتوا: چقدر محتوای مورد نظر تازگی دارد.
  • ارتباط کاربر: یک کاربر چقدر با دیگر تولیدکننده‌های محتوا تعامل دارد.

آیا الگوریتم حساب‌های کسب‌و‌کار را به شکل متفاوتی در برگه اکسپلور رتبه‌بندی می‌کند؟

یک فهم اشتباهی از الگوریتم وجود دارد و آن این است که اینستاگرام بین حساب‌های شخصی، کریتور و کسب‌و‌کار تبعیض قائل می‌شود به خصوص وقتی بحث رتبه‌بندی در برگه اکسپلور به میان بیاد.

با این حال، اینستاگرام این باور را از بین برده است و در این باره می‌گوید: ” نه ما به حساب‌های کسب‌وکار یا بیزینسی یا حساب‌های تأیید شده بیشتر ارزش قائل نمی‌شویم” که نشان می‌دهد الگوریتم همه حساب‌ها را به شکل مساوی با آنها برخورد می‌کند.

این یعنی چه شما یک حساب بیزنسی داشته باشید یا یک پروفایل کریتور یا از اینستاگرام برای اهداف شخصی استفاده می‌کنید، رویکرد اینستاگرام برای رتبه‌بندی محتوای شما در برگه اکسپلور ثابت باقی می‌ماند.

عامل کلیدی تعیین کننده نوع حساب نیست، بلکه سطح و کیفیت تعاملی است که محتوای شما دریافت می‌کند.

درک این قضیه برای هر کسی که می‌خواهد حضور خود را در برگه اکسپلور افزایش دهد حیاتی است. این به این مربوط نیست که حساب شما کریتور باشد یا کسب‌وکار، بلکه به نحوه درگیری کاربران به محتوای شما بستگی دارد.

الگوریتم اینستاگرام به شکل اصلی روی تعاملات کاربران تمرکز می‌کند – مانند لایک‌ها، کامنت‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و دیگر تعاملات کلی که با یک پست انجام می‌گیرد. این قضیه باعث می‌شود این قضیه اهمیت پیدا کند که کیفیت محتوا و تعاملات کاربر اصلی‌ترین جلوبرنده‌های دیده‌شدن در برگه اکسپلور هستند فارغ از نوع حساب.

بنابراین، تأکید باید روی ایجاد محتوایی باشد که با مخاطبین شما طنین‌انداز شود، و آنها را به تعاملات و ساخت یک جامعه اطراف آنها تشویق کند.

چطور محتوایی ایجاد کنیم که بتواند در برگه اکسپلور اینستاگرام ظاهر شود؟

رفتن پست به برگه اکسپلور اینستاگرام می‌تواند محتوای شما را مانند یک منجنیق به افزایش تعامل و دیده‌شدن کمک کند. دستیابی به این شاهکار با این حال به توانایی شما برای ایجاد محتوایی که می‌تواند در دریای پست‌ها دیده شود بستگی دارد.

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام

1.ایجاد محتوای بصری کلیدی باکیفیت

اینستاگرام مبتنی بر افزایش و دیده‌شدن به کمک محتوای بصری است و محتوای بصری باکیفیت فقط اولویت نیست، بلکه ضروری است. هسته پلتفرم یک داستان‌سرایی دیداری است و کاربران به شکل مستمری از نظر زیبایی دنبال تصاویر و ویدئوهای زیبا و خیره‌کننده هستند.

چرا محتوای بصری کیفیت بالا کلید موفقیت در اینستاگرام است؟

محتوای بصری کیفیت بالا توجه را سریع جذب می‌کند، و یک ایمپرشن قوی اولیه ایجاد می‌کند که می‌تواند بازدیدکننده‌ها را مجبور کند اسکرول‌کردن را متوقف کرده و با محتوا درگیر شوند. این محتوای بصری احتمالاً ذخیره‌شدن و به‌اشتراک‌گذاری‌شان بیشتر است که باعث می‌شود ریچ افزایش یافته و در نتیجه شانس ظاهرشدن آنها در برگه اکسپلور نیز افزایش یابد.

علاوه بر این، محتوای بصری که خوب تهیه شده است نشانی از حرفه‌ای‌گری و فداکاری یک برند یا شخص را نشان می‌دهد که به ساخت اعتبار و اعتماد در بین فالوورها و اعضای بالقوه جدید کمک می‌کند.

2.کپشن‌های درگیرکننده تعاملی

کپشن‌ها و هشتگ‌ها در افزایش ریچ محتوا و تعامل در اینستاگرام نقش محوری را ایفا می‌کنند.

یک کپشن خوب نوشته شده می‌تواند یک داستان را بیان کند، احساسات را تحریک کند و باعث شود کاربر اقدام بکند و همه اینها یعنی افزایش تعامل. مهم است که بین نوشتن کپشن آموزنده، سرگرم‌کننده و معتبر بودن یک تعادل ایجاد کرد. سؤالاتی بپرسید، حقایق جالبی را به اشتراک بگذارید یا کال تو اکشن یا دعوت به اقدام‌هایی را باری تشویق به کامنت یا اشتراک‌گذاری را در کپشن بنویسید.

هشتگ‌ها نیز ابزارهای مشاهده‌پذیری هستند که محتوای شما را دسته‌بندی کرده و برای کاربرانی که به موضوعات خاصی علاقه‌مند هستند کمک می‌کند تا راحت‌تر آن را پیدا کنند.

کپشن‌ها و هشتگ‌ها چطور به تعامل بیشتر کمک می‌کنند؟

از یک ترکیبی از هشتگ‌های خاص، مناسب زمینه فعالیتی شما و محبوب استفاده کنید تا ریچ خود را افزایش دهید اما از استفاده بیش از حد هشتگ بپرهیز کند چون می‌تواند تبدیل به اسپم شود. به جای این کار، روی استراتژی هشتگ اینستاگرامی تمرکز کنید که با پست شما مرتبط بوده و برچسب‌هایی را هدف قرار می‌دهد که با محتوای شما و علایق مخاطبینتان هم سو هستند.

  • کلمات کلیدی به کپشن اضافه کنید: کلمات کلیدی مرتبط را با کپشن‌ها ترکیب کنید تا دیده‌شدن پست‌ها را با هم سوکردن با مخاطبین هدف براتی جستجو هم سو کند.
  • از داستان‌سرایی در کپشن‌ها استفاده کنید: با داستان‌سرایی جذاب در کپشن‌ها با مخاطبین خود درگیر شوید و یک ارتباط احساسی که تشویق و تعامل بیشتر را تشویق می‌کنید ایجاد کنید.

3.بایدهای استوری‌های اینستاگرام و ریلزها

چرا استوری‌های و ریلزهای اینستاگرام برای تعامل حیاتی هستند؟

استوری‌ها و ریلزهای اینستاگرام تبدیل به ابزارهای حیاتی برای تعامل شده‌اند چون از نوع محتوایی هستند که به افزایش دیده‌شدن و تعامل کمک می‌کنند.

  • استوری‌ها، با ماهیت زودگذری که دارند یک احساس اورژانسی بودن را ایجاد می‌کنند و کاربران را به دیده‌شدن و تعامل قبل از اینکه ناپدید شوند تشویق می‌کنند. آنها برای محتوای پشت صحنه، نظرسنجی‌ها و تعامل مستقیم با فالوورها عالی هستند.
  • ریلزها یک پلتفرمی از محتوای کوتاه و خلاقانه را ارائه می‌دهند. آنها به شکل برجسته‌ای در اینستاگرام ظاهر می‌شوند و یک شانس بالایی از اشتراک‌گذاری و دیده‌شدن توسط مخاطبین زیاد را دارند.

هر دوی استوری‌ها و ریلزها برای دیدن شدن خلاقانه و گاه‌به‌گاه ضروری هستند که باعث می‌شود آنها تبدیل به ابزارهای قدرتمندی برای افزایش تعامل دیده‌شدن شوند که به نوبه خود به رفتن به برگه اکسپلور به خصوص در الگوریتم ریلز کمک می‌کنند.

4.ترندهای اینستاگرام را ببینید و روی آنها تأکید کنید

مشاهده و تأکید روی ترندهای اینستاگرام می‌تواند به محتوای شما یک مزیت قابل توجهی بدهد و بهترین روش برای این کار به‌روز ماندن با هشتگ‌های ترند، فیلترهای محبوب و به‌کارگیری انواع شکل محتوا است. شرکت در این ترندها نشان‌دهنده این است که شما با فرهنگ پلتفرم هم سو هستید و می‌توانید ارتباط محتوای خود را افزایش دهید.

فقط از یاد نبرید که شما نیاز دارید تا مطمئن شوید که این ترندها با مشخصه برند و علایق کاربرانتان هم سو هستند.

اما در مجموع استفاده موفقیت‌آمیز از ترندها می‌تواند به افزایش تعامل منجر شود و محتوای شما را دوست‌داشتنی‌تر کرده که می‌تواند آن را به برگه اکسپلور ببرد.

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام
ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام

11 نکته درخشان برای ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام

رفتن به برگه اکسپلور اینستاگرام می‌تواند به شکل قابل توجهی دیده‌شدن و تعامل را افزایش دهد، و محتوای شما را در کانون توجه قرار دهد. اگرچه، رفتن به برگه اکسپلور نیازمند چیزی بیشتر از فقط خوش‌شانسی است؛ این کار نیازمند استراتژی و درک نحوه کارکرد اینستاگرام است.

برای کمک به درک بهترین روش‌ها برای رفتن به برگه اکسپلور اینستاگرام، ما لیستی از 11 نکته را برای افزایش حضور شما در این بخش آورده‌ایم. این نکات ترکیبی از استراتژی‌های محتوایی خلاقانه، تکنیک‌های هوشمندانه بازاریابی، و بهترین تمرینات برای تعامل اینستاگرامی هستند.

1.پست، پست، پست – استمرار داشته باشید

استمرار در پست گذاری یک عامل کلیدی در حفظ و افزایش دیده‌شدن در اینستاگرام است.

استمرار در انتشار پست چه تأثیری روی دیده‌شدن در اینستاگرام دارد؟

انتشار پست منظم باعث درگیری منظم مخاطبین شما شده و به آنها دلیلی برای بررسی منظم پروفایل شما برای محتوای جدید می‌دهد. همچنین سیگنال‌هایی را برای الگوریتم اینستاگرام ارسال می‌کنید که شما فعال هستید و یک منبع قابل اعتمادی از محتوا هستید که می‌تواند شانس شما برای رفتن به برگه اکسپلور را افزایش دهد.

اگرچه، استمرار فقط به معنی پست گذاشتن مرتب نیست؛ بلکه به معنی حفظ یک قالب، سبک و کیفیت مستمر در محتوا نیز است. این استمرار به ساخت هویت برند کمک کرده و کار را برای مخاطبین شما برای شناسایی و درگیرشدن با محتوای شما راحت‌تر می‌کند.

تعادل در تعداد پست‌های منتشر شده با کیفیت محتوای شما ضروری است در حالی که پست گذاری مرتب محتوای باکیفیت شما را مرتبط نگه می‌دارد و این اطمینان را می‌دهد که مخاطبین شما را علاقه‌مند و درگیر نگه خواهد داشت.

2.مخاطبین را برای تعامل تشویق می‌کند

همیشه مخاطبین را به ارتباط تشویق کنید تا به افزایش حضور شما در اینستاگرام کمک کند.

چطور می‌توان مخاطبین را به تعاملات بیشتر در اینستاگرام تشویق کرد؟

  • برای این کار، محتوایی ایجاد کنید که مخاطبین را به تعامل دعوت کند، مانند اینکه از آنها سؤالات سرراستی بپرسید، نظرسنجی‌هایی بگذارید یا اینکه کاربران را برای تگ‌کردن دوستانشان تشویق کنید.
  • محتوای قابل تعاملی مانند کویزها، چالش‌ها یا کمپین‌های محتوایی تولید شده توسط مخاطب نیز می‌توانند به افزایش قابل توجه تعامل کمک کنند.
  • بی‌درنگ و با فکر به نظرات و پیام‌های دایرکت جواب بدهید چون بسیار مهم هستند و این حس را به مخاطبینتان القا می‌کنند که برای آنها ارزشمند هستید و یک جامعه را ساخته‌اید که در آینده نیز می‌توانید روی تعامل بیشتر آنها حساب باز کنید.

تعامل اصلی به ساخت فالوورهای وفادار کمک می‌کند که به نوبه خود به افزایش درگیری محتوا کمک می‌کند – یک عامل کلیدی که الگوریتم اینستاگرام برای نشان‌دادن محتوا در برگه اکسپلور در نظر می‌گیرد.

3.استفاده کامل از تجزیه‌و‌تحیل

چطور تجزیه‌وتحلیل می‌تواند استراتژی اینستاگرامی شما را هدایت کند؟

استفاده از آمارهای اینستاگرام می‌تواند به شکل عمیقی استراتژی محتوایی شما را هدایت کرده و اصلاح کند چون تجزیه‌وتحلیل آمارهای ارزشمندی را با استفاده دموگرافیکی مخاطبین، اوج زمان‌های فعالیت، و نوع محتوایی که بهترین عملکرد را داشته است فراهم می‌آورد.

با درک این الگوها، شما می‌توانید محتوایی خلق کنید که برای مخاطب شما بهترین است، در زمانی پست منتشر کنید که فالوورهایتان بیشترین فعالیت را دارند و روی انواع محتوا تمرکز کنید که بیشترین تعامل را تولید می‌کنند. استفاده از این آمارها به ایجاد یک استراتژی اینستاگرام هدف‌دار مبتنی بر داده تمرکز می‌کند که سرانجام شانس موفقیت شما را افزایش خواهد داد.

چه معیارهای عملکردی در اینستاگرام بیشترین اهمیت را دارند:

در اینستاگرام، معیارهای عملکری به خصوصی می‌توانند به حد حیاتی برای درک تأثیر محتوا حیاتی باشند.

  • نرخ تعامل که شامل لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها است که احتمالاً مهم‌ترین معیار است چون نشانگر این است که کاربران شما چقدر با محتوای شما تعامل داشته‌اند.
  • ریچ و ایمپرشن نیز رسیدن محتوای شما به مخاطبین را اندازه‌گیری می‌کنند و اینکه چقدر دیده شده‌اند.
  • و نرخ رشد فالوور نیز یک آمارهایی فراهم می‌آورد از اینکه محتوای شما چطور توانسته است روی رشد مخاطبین شما تأثیر بگذارد.

زیر نظر گرفتن این معیار به ارزیابی اثربخشی محتوا و استراتژی شما کمک می‌کند.

4.درگیری با دیگر حساب‌های اینستاگرامی

درگیری با دیگر حساب‌های اینستاگرامی می‌تواند به شکل قابل توجهی دیده‌شدن شما را افزایش دهد چون لایک، کامنت‌گذاری و اشتراک‌گذاری از دیگر حساب‌ها به خصوص آنهایی که زمینه فعالیتی مشترکی با شما دارند، دیدن شدن شما را برای فالوورهای آنها افزایش می‌دهد. این تعامل می‌تواند به تعاملات متقابل، و افزایش ریچ بیشتر منجر شود.

چطور درگیری با دیگر حساب‌های اینستاگرامی به افزایش دیده‌شدن شما کمک می‌کند؟

مهم‌تر از همه فعال‌بودن در جامعه این را به الگوریتم نشان می‌دهد که شما یک شرکت‌کننده درگیر در پلتفرم هستید که می‌تواند محتوای شما را هم در فید فالوورها و هم در برگه اکسپلور به نمایش بگذارد.

5.تبلیغات برگه اکسپلور را امتحان کنید

برای رفتن به برگه اکسپلور می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید تا محتوای شما به شکل مستقیمی در معرض کاربران قرار بگیرند تا بیشترین تعامل را دریافت کنند.

6.همکاری با دیگر برندها و خالقان محتوا

همکاری با برندها و تولیدکننده‌های محتوای دیگر باعث می‌شود فالوورهای آنها نیز شما را ببینند و بتوانید ریچ و فالوورهای خود را افزایش دهید. افزایش ریچ و فالوور نیز احتمال رفتن به برگه اکسپلور را افزایش خواهد داد.

همکاری‌ها برای رشد اینستاگرامی مفید هستند چون آنها محتوای شما را برای مخاطبین گستردهٔ معرفی می‌کنند.

همکاری با اینفلوئنسرها یا دیگر برندها در زمینه کاری شما می‌تواند حساب شما را برای فالوورهای آنها به نمایش بگذارد، و یک شانسی برای جذب مخاطبین جدید فراهم بیاورد. شات اوت‌ها (شات‌اوت به معنی تبادل با دیگر حساب‌های اینستاگرامی است که کمک می‌کند فالوورهای دیگر نیز محتوای شما را ببینند)، نیز چه از نوع همکاری متقابل باشند یا پولی می‌تواند یک هدف مشترکی با افزایش پتانسیل محتوای شما به فالوورها باشد.

این استراتژی‌ها برای رسیدن محتوایتان به مخاطبین جدید و ساخت اعتبار در زمینه کسب‌وکار شما می‌تواند مؤثر باشد.

7.ایجاد کال تو اکشن (دعوت به اقدام)

شامل کال تو اکشن‌هایی متقاعدکننده در پست‌هایتان که مخاطبین شما را برای درگیری فعالانه مانند لایک، کامنت یا اشتراک‌گذاری فرامی‌خواند.

8.بررسی پست‌های برگه اکسپلور

به شکل منظمی نوع محتوایی که در برگه اکسپلور شما قرار می‌گیرد را بررسی کنید تا ببینید که اینستاگرام در حال حاضر به چه نوع محتوایی ارزش می‌دهد و الهام‌بخش است.

9.دنبال‌کردن دستورالعمل‌های اینستاگرام

به هیچ وجه دستورالعمل‌های جامعه اینستاگرام را نقص نکنید چون این کار خطر جریمه‌شدن و سرکوب‌شدن شما را افزایش داده و احتمال رفتن به برگه اکسپلور را به شدت کاهش می‌دهد.

10.به کارگیری لایو اینستاگرام

درگیری با مخاطبین به شکل زنده از راه لایو اینستاگرام، چون ویدئوهای لایو اغلب تعامل بالاتری دارند که می‌تواند شانس ظاهرشدن شما در برگه اکسپلور را افزایش دهد.

11.درگیری با هشتگ‌های ترند و موضوعات

حواستان به هشتگ‌های ترند و موضوعات مرتبط با زمینه کسب‌وکارتان باشد و در این ترندها شرکت کنید تا دیده‌شدن و ارتباط پست‌هایتان افزایش یابد.

چه یک اینفلوئنسر در حال رشد باشید، یا یک برندی که دنبال افزایش ریچ است، یا فقط کسی که عاشق به اشتراک گذاشتن محتوا است، این استراتژی‌ها می‌توانند به افزایش حضور شما در برگه اکسپلور کمک کنند.

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام
ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام

مزایای حضور در برگه اکسپلور اینستاگرام

  • به حداکثر رساندن دیده‌شدن برند: از برگه اکسپلور به عنوان یک سکو برای ویترین برندتان برای مخاطبین گسترده‌تر استفاده کنید. با حضور در این برگه، شما می‌توانید برند خود را معرفی کنید و پیامی به دیگر کاربران که شما را کشف نکرده‌اند بفرستید به شکل قابل توجهی ریچ خود را افزایش دهید.
  • بازکردن قفل ویروسی بالقوه: برگه اکسپلور اغلب جایی است که پست‌ها وایرال می‌شوند. با بهینه‌کردن محتوا برای این برگه، شما شانس پست خود را برای اشتراک گذاشته شدن و دیدن شدن توسط تعداد زیادی از کاربرها افزایش می‌دهد که به شکل بالقوه‌ای این عملاً به موفقیت منجر خواهد شد.
  • قدرت هشتگ‌های منحصربه‌فرد: هشتگ‌های به خصوص منحصربه‌فردی برای برند و کمپینتان ایجاد کرده و استفاده کنید. این نه تنها به دنبال‌کردن کمپین‌های موفقیت شما کمک می‌کند بلکه به ساخت یک جامعه درباره برندتان کمک کرده و محتوای شما را بیشتر قابل کشف می‌کند.
  • فرصت‌های همکاری: بودن در برگه اکسپلور شانس شما را برای همکاران احتمالی بالقوه افزایش می‌دهد شامل اینفلوئنسرها و برندها. این همکاری‌ها می‌تواند ریچ محتوای شما را افزایش داده و به اعتبار شما کمک کند.
  • معتبر بودن محتوا: ظاهرشدن در برگه اکسپلور مانند یک شکلی از اثبات اجتماعی کار می‌کند که کیفیت و حضور محتوای شما را معتبر می‌کند. این کار به مخاطبین و فالوورهای بالقوه شما می‌گوید که محتوای شما ارزش زمان و تعامل را دارد.
  • افزایش قدرت: حضور مستمر در برگه اکسپلور می‌تواند چهره شما را به عنوان یک جایگاه معتبر در زمینه خودتان معرفی کند. این افزایش قدرت می‌تواند فالوورهای بیشتری را جذب کند که برای تخصص و بینش شما ارزش قائل هستند.
  • افزایش دیده‌شدن: برگه اکسپلور یکی از بهترین ابزارها برای افزایش دیده‌شدن محتوای شما است. اکسپلور پست‌های شما را به جلوی کاربرانی که به محتوای شما علاقه‌مند هستند اما شما را دنبال نکرده‌اند می‌آورد.

با ترکیب این نکات با استراتژی اینستاگرامی‌تان، شما می‌توانید شانس خود را در برگه اکسپلور افزایش دهید، و همچنین ریچ برند خودتان، اعتبار و وایرال‌شدن بالقوه خودتان را افزایش دهید.

کارهای غیرمعتبر اینستاگرام که باید از آنها اجتناب کنید؟

اعمال غیرمعتبر و نکات تاریخ گذشته در اینستاگرام می‌تواند به شهرت شما آسیب زده و مؤثربودن استراتژی شبکه اجتماعی شما را کاهش دهد. این چهار عمل که باید از آنها اجتناب کنید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استفاده از ربات برای تعامل: کامنت‌های و لایک‌های خودکار می‌توانند غیرصادقانه به نظر برسند و به ادراک منفی از برند شما منجر شود.
  • هشتگ‌های استفاده زیاد از حد: بمباران پست با هشتگ‌های نامرتبط می‌تواند محتوای شما را برای اینستاگرام تبدیل به یک محتوای اسپم-مانند کند.
  • ارسال محتوای گمراه‌کننده: به‌اشتراک‌گذاری محتوایی که فریبنده بوده یا با ارزش‌های برندتان هم‌سو نباشد می‌تواند اعتماد مخاطبین شما را از بین ببرد.
  • نادیده‌گرفتن بازخورد مخاطبین: درگیرنشدن یا تأییدنکردن نظرات مخاطبین و دایرکت‌ها می‌تواند این پیام را به مخاطبین بدهد که شما علاقه‌ای به ساخت جامعه حول برندتان یا شبکه اجتماعی‌تان ندارید.

این اعمال نه تنها برخلاف دستورالعمل‌های اینستاگرام است بلکه همچنین از ایجاد روابط واقعی با مخاطبین شما می‌کاهد. رشد معتبر و تعامل کلید موفقیت بلندمدت در این پلتفرم هستند.

چطور بین محتوای تبلیغی و معتبر در اینستاگرام تعادل برقرار کنیم؟

تعادل بین محتوای معتبر و تبلیغی در اینستاگرام درباره ایجاد یک ترکیب هماهنگ است. مخاطبین شما را برای صدای و دید منحصربه‌فردتان دنبال می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که محتوای شما اعتبار شما را منعکس می‌کند.

پست‌های تبلیغی را با محتوایی که ارزش را ارائه می‌دهد ترکیب کنید، یک داستان بگویید یا یک ارتباط بسازید. یک قانون خوب این است که پست‌های خود را این شکلی منتشر کنید: 50% برای هدف تعامل، 30% برای ارائه محتوای آگهی‌بخش یا آموزشی، و 20% باقیمانده نیز برای فعالیت‌های تبلیغی.

آیا حضور در برگه اکسپلور اینستاگرام سخت است؟

حضور در برگه اکسپلور اینستاگرام می‌تواند به دلیل ماهیت رقابتی اینستاگرام و الگوریتم پیچیده آن چالش‌برانگیز باشد. موفقیت‌ها نیازمند یک ترکیبی از محتوای درگیرکننده باکیفیت بالا و یک درک خوبی از مخاطبین شما و تعامل مستمر هستند. در حالی که انجام این موارد غیرممکن نیست اما خب نیازمند یک تلاش استراتژیک و درک عمیقی از ترجیحات محتوای اینستاگرام و الگوهای رفتاری کاربر است.

به طور خلاصه، اگر مخاطبین خود را بشناسید، محتوای باکیفیت بالایی ایجاد کنید و این نکاتی که ما آوردیم را دنبال کنید، حضور در برگه اکسپلور اینستاگرام بسیار راحت‌تر خواهد شد.

چطور بدانیم به اکسپلور رفته‌ایم؟

فهمیدن اینکه شما به برگه اکسپلور رفته‌اید، یک چیز ساده نیست، چون برگه اکسپلور هر کسی برای او شخصی‌سازی‌شده است. اما یک افزایش قابل‌توجه در لایک‌ها، کامنت‌ها، و فالوورها از حساب‌هایی که شما را دنبال نکرده‌اند می‌تواند یک نشانگر خوب از این قضیه باشد.

آمار اینستاگرام برای حساب‌های کسب‌وکار نیز ممکن است یک افزایش در ریچ و ایمپرشن را به خصوص از غیر فالوورها نشان دهد که نشان‌دهنده حضور در برگه اکسپلور است.

آیا هشتگ #اکسپلور و امثال اینها برای رفتن به برگه اکسپلور جواب می‌دهد؟

استفاده از هشتگ #اکسپلور و امثال اینها بعید است که مستقیم شانس شما برای حضور در برگه اکسپلور را افزایش دهد. الگوریتم اینستاگرام خیلی پیچیده است و به تعاملات کاربر و ارتباط محتوا تکیه دارد تا یک سری هشتگ‌های به خصوص. تمرکز روی ایجاد محتوای درگیرکننده باکیفیت بالا یک استراتژی خیلی مؤثرتر از تکیه بر این هشتگ‌ها است.

آیا برگه اکسپلور شما اتفاقی است؟

برگه اکسپلور شما اتفاقی نیست؛ بلکه کاملاً شخصی‌سازی‌شده است. محتوای به نمایش درآمده در برگه اکسپلور مناسب علایق شما و بر اساس تعاملات قبلی شما مانند لایک‌ها، فالوورها و عادت‌های مشاهده پست شما در پلتفرم است. این شخصی‌سازی شدن به معنی این است که هر کسی برگه اکسپلور منحصر به خودش را دارد که ترجیحات خاص و فعالیت وی را نمایش می‌دهد.

چرا برگه اکسپلور من پر از ماشین است؟

اگر برگه اکسپلور شما هم پر از ماشین است، احتمالاً این نشانی از تعاملات گذشته شما و عادت‌های مشاهده شما در برنامه است. برگه اکسپلور از داده‌های فعالیتی شما شامل انواع پست‌هایی که لایک کرده‌اید، کامنت‌گذاری‌ها، و زمان سپری شده برای نشان‌دادن محتوایی که فکر می‌کند برای شما مناسب است استفاده می‌کند.

برای بازیابی برگه اکسپلور، شما باید بیشتر با انواع مختلفی از محتوا که تنوع داشته باشند در برگه اکسپلورتان درگیر شوید.

برچسب ها :

sirvan

یک دونده که دوست داره بنویسه.
پست های مرتبط

14 تا از بهترین برنامه‌های ادیت عکس برای اینستاگرام 📷

بهترین برنامه‌های ادیت عکس برای اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا تصاویرتان…

۱۴۰۳-۰۶-۱۸

دلایل کاهش لایک اینستاگرام❤️| 6 راه‌حل تضمینی برای رفع این مشکل

لایک‌های اینستاگرام اعتیادآور هستند. انتشار پست زمانی احساس خیلی بهتری می‌دهد که…

۱۴۰۳-۰۶-۰۵

6 فایده داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام در سال 2024👌

شاید تابه‌حال از خودتان پرسیده باشید که آیا داشتن فالوورهای زیاد در…

۱۴۰۳-۰۴-۱۹

دیدگاهتان را بنویسید