صفحه اصلی > اینستاگرام : چطور بازدیدهای 10هزارتایی برای ریلز کسب کنیم | 12 راه‌حل 99٪ تضمینی ✅

چطور بازدیدهای 10هزارتایی برای ریلز کسب کنیم | 12 راه‌حل 99٪ تضمینی ✅

افزایش بازدید 10هزارتایی ریلز اینستاگرام

فهرست مطالب

ریلزهای اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین مدل محتواهای این شبکه اجتماعی هستند. ویدئو باعث ایجاد ارتباطاتی با مخاطبینتان می‌شود که در روش‌های دیگر نمی‌توانید این ارتباط را ایجاد کنید و در سال گذشته الگوریتم اینستاگرام تا حد بسیاری از ریلزها استقبال کرده است.

اگر یک تولیدکننده محتوا هستید که می‌خواهد به قدرت ریلزها اتکا کنید، شما می‌دانید که می‌توانید آنها را بسازید اما این به این معنی نیست که شما بازدیدهای زیادی را کسب خواهید کرد.

شما می‌خواهید بازدید بگیرید؛ چه کسی نمی‌خواهد!

در ادامه مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور می‌توانید با روش‌های اثبات شده به ده‌هزار بازدید ریلز در اینستاگرام برسید. این استراتژی‌ها در همه زمینه‌ها و کشورها کار شده‌اند. پس از مفیدبودن و البته عملی‌بودن آنها مطمئن باشید.

چطور ده‌هزار بازدید ریلز را با 12 نکته اثبات شده عملی بدست بیاوریم

اگر می‌خواهید ده‌هزار بازدید را برای ریلز بعدی خود به دست بیاورید، می‌توانید نکات زیر را که نیازمند زمان و صبر هستند تا نتیجه بدهند پیاده‌سازی کنید. با بال‌بزن همراه باشید.

1.هشتگ‌های ترند اضافه کنید

افزایش بازدید 10هزارتایی ریلز اینستاگرام

هشتگ‌ها ممکن است یک ابزار فوری برای دریافت ویو نباشند، اما آنها قطعاً به شما کمک می‌کنند تا بازدید بیشتری بگیرید. داده‌های اینستاگرامی نشان داده‌اند که 5 هشتگ می‌تواند به بهبود ریچ و قابل مشاهده شدن ویدئو کمک کند پس حتماً 4-6 هشتگ به پست خود اضافه کنید.

در این قسمت چند کار می‌توانید انجام دهید:

  • هشتگ‌های ترندی که مرتبط با ویدئوتان هستند را اضافه کنید.
  • هشتگ‌هایی که فکر می‌کنید کار می‌کنند را اضافه کنید.
  • از تولیدکننده‌های هشتگ آنلاین استفاده کنید.

از ابزارهایی که می‌توانید برای تولید هشتگ استفاده کنید، ابزار رایگان inflact است.

2.سعی کنید الگوریتم را خوشحال کنید!

آیا چیزی درباره الگوریتم ریلز اینستاگرام می‌دانید؟ همه ما می‌دانیم که اینستاگرام از یک الگوریتم پیشرفته برای همه بخش‌های اینستاگرام استفاده می‌کند. اگر برگه اکسپلور خود را ببینید و بفهمید که این تمام چیزی است که می‌خواهید ببینید، این به دلیل مقدار زیاد داده‌ای است که اینستاگرام از شما جمع‌آوری آورده کرده و از آن برای پیشنهاددادن محتوای مخصوص شما استفاده کرده است.

یک الگوریتم مشابه برای ریلزها به کار گرفته می‌شود و ما نیز به صورت جزئی الگوریتم ریلز اینستاگرام را بررسی کرده‌ایم. حتماً مطلب مختص به آن را از اینجا مطالعه کنید.

چیزی که ما متوجه شدیم این است:

  • روابط مهم هستند، بنابراین مطمئن شوید که یک ارتباط عمیقی با مخاطبین خود می‌سازید.
  • تعامل با ریلزهایتان باعث افزایش ریچ شما می‌شوند، پس مطمئن شوید که از فالوورهای خود بخواهید ویدئو را لایک کرده، به اشتراک بگذارند و کامنت بگذارند.
  • تازگی نقش مهمی در ریلزها ایفا می‌کند بنابراین شما نیاز دارید تا در زمان مناسب مطلب خود را اپلود کنید.
  • ارتباط ریلز شما مهم است، بنابراین مطمئن شوید که از هشتگ‌ها و آهنگ‌ها و کپشن‌هایی استفاده خواهید کرد که توجه زیاد مخاطبین شما را به ریلزتان جلب خواهد کرد.

اگر از نکات بالا پیروی کنید، الگوریتم اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا ریلزتان را به بقیه نشان دهد.

3.روی کیفیت تمرکز کنید نه کمیت

ایجاد ریلزهای سریع با هوش مصنوعی چیزی است که تولیدکننده‌های محتوای زیادی برای افزایش ریچ از آن استفاده می‌کنند. اما چرا؟ هر بار که آنها پستی را اپلود می‌کنند، شاید فالوورهای جدیدی را جذب کنند. و منطقی است که تعداد ریلزهای باکیفیتی را که پست می‌کنید افزایش دهید.

مشکل این جاست در تولید محتوای این شکلی، اغلب کیفیت تولید محتوا آسیب می‌بیند.

وقتی ریلزهای جدید خلق می‌کنید، از خودتان سؤالات زیر را بپرسید:

  • آیا این ریلزی چیزی است که خودتان می‌خواهید مشاهده کنید؟
  • آیا با این ریلز، ارزشی برای مخاطبینتان خلق می‌کنید؟
  • آیا همین حالا چیزی است که تا قبل از آپلود ریلز انجام دهید تا بتوانید آن را بهبود بخشید؟

اگر ریلزهای باکیفیت پایین ایجاد کنید که مخاطبین شما حاضر به تماشای آن نباشند، با این کار تعامل خود را به خطر انداخته و ده‌هزار ویو را برای ریلز خود دریافت نخواهید کرد. اگر در رسیدن به هدف خود در حال تقلا هستید، این یعنی محتوایی تولید می‌کنید که خیلی ارزشمند نیست.

4.خرید ویو/بازید

اگر دنبال روشی سریع‌تر برای دریافت بازدید ده‌هزار تایی هستید، می‌توانید از بال بزن برای ریلزهایتان بازدید بخرید. ما در بال بزن بسته‌های باکیفیت و ارزان‌قیمت را برای خرید بازدید پیشنهاد می‌کنیم که نتایجی سریع را به دنبال دارند.

از یاد نبرید که این روش زمانی می‌تواند بهترین جواب‌دهی را داشته باشد که محتوای باکیفیتی نیز تهیه کرده باشید تا علاوه بر بازدید ویویی که می‌خرید، بتوانید توجه و بازدید سایر افراد در اینستاگرام را نیز جذب کنید.

5.آهنگ و صداهای مناسبی را انتخاب کنید

صدا یکی از انواع مدل ایجاد محتوا است که بیشتر افراد از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از صدا برای به‌دست‌آوردن توجه بیننده‌ها استفاده کنید و البته با صدا یا آهنگ مناسب، ریلزهای خود را از بازدید بترکانید. اضافه‌کردن آهنگ یا صدای ترند به ویدئوهایتان می‌تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

  • بیننده‌ها را برای دیدن ویدئو میخکوب نگهدارید.
  • زمان‌هایی که مخاطبین دنبال موزیک خاصی هستند، بتوانید قد علم کنید.

صداها و آهنگ‌های استراتژیک را برای کمک به بهبود ویدئوهایتان اضافه کنید.

6.اضافه‌کردن کاور و کپشن

کپشن‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای ریلز شما برای رسیدن به مخاطبین بیشتر و جدیدتر هستند. نباید از یاد ببرید که افراد زیادی ویدئوهای شما را بدون صدا می‌بینند. یا شاید درصدی از مخاطبین شما توانایی گوش‌دادن به صدای ویدئوی شما را نداشته باشند.

اگر از زیرنویس برای ویدئوهای خود استفاده نکنید، این دسته از افراد توجهی به محتوای شما نخواهند کرد.

بنابراین، به ویدئوهای خود زیرنویس اضافه کنید تا نرخ تعامل و بازدید خود را افزایش دهید. شما همچنین می‌توانید به شکل استراتژیکی برای ریلز خود کاور انتخاب کنید. یک عکس تامبنیل که در اینستاگرام کاور نامیده می‌شود می‌تواند کلیک‌های بیشتری جذب کرده و در کل باعث افزایش ویوهای شما شود.

جدای از اینکه در اینستاگرام به تامبنیل‌ها کاور می‌گویند، اما آنها مانند هر پلتفرم دیگری باید به شکل مناسبی انتخاب شوند تا بازدیدهای شما را افزایش دهند. سعی کنید کاور را به شکلی بنویسید یا طراحی کنید که مخاطب را مشتاق ادامه ریلز کند نه اینکه با دیدن کاور، بی‌خیال دیدن ویدئو شود.

7.پروموت کردن ریلز

اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید از پروموت کردن ریلزها استفاده کنید. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا هر ریلزی را تبدیل به یک پست تبلیغی کنید.

برای این کار به شیوه زیر عمل کمید:

  • وارد حساب اینستاگرامی خود شوید
  • روی آیکون پروفایل کلیک کنید تا وارد برگه پروفایل خود شوید.
  • ریلزی که می‌خواهید پروموت کنید را پیدا کنید.
  • روی دکمه Boos post کلیک کنید.
  • مراحل را دنبال کرده و بودجه خود را تعیین کنید. از این مرحله به بعد کار را به اینستاگرام بسپارید.

پروموت کردن ریلزها تقریباً این تضمین را به شما خواهد داد که بازدیدهای بیشتری را دریافت خواهید کرد و اگر مایل به صرف بودجه برای این کار هستید، می‌توانید به آسانی به هدف خود برای دریافت ده‌هزار بازدید ریلز اینستاگرام برسید.

8.ریلزهایتان را در زمان مناسب پست کنید

افزایش بازدید 10هزارتایی ریلز اینستاگرام

ایجاد محتوای باکیفیت فقط یک بخشی از پازل است. اگر در زمانی که مخاطبین شما بیشترین فعالیت را دارند پست را آپلود نکنید، برای دریافت ده‌هزار ویو مشکل خواهید داشت.

حالا به سؤال اصلی برگردیم، چه زمانی باید پست خود را منتشر کنید؟ برای اینکه بفهمید بهترین زمان آپلود ویدئوی ریلزتان چه زمان باید باشد، باید نگاهی به آمارهای حساب خود بیندازید.

اما به عنوان یک قانون کلی، در روزهای چهارشنبه در ساعت‌های 10-11 می‌تواند زمان خوبی برای آپلود پست باشد. البته این زمان، یک چیز قطعی نیست. شما باید با انواع زمان‌ها، درگیری مخاطب را با محتوای خود بررسی کنید و بهترین زمان را بر اساس آزمون‌وخطا به دست بیاورید.

9.سعی کنید ریلزهای خود را کوتاه نگهدارید

ریلزهای اینستاگرام را می‌توان تا 90 ثانیه هم طولانی کرد، اما چون اینستاگرام این امکان را به شما داده است به این معنی نیست که حتماً باید این مقدار زمان داشته باشد.

میانگین زمان تماشای هر ریلز فقط 8 ثانیه است، بنابراین سعی کنید ریلزی که منتشر می‌کنید 10 ثانیه یا کمتر باشد. سعی کنید در دو ثانیه اول توجه مخاطب را جلب کنید تا از محتوای شما عبور نکنند. البته از یاد نبرید این مقدار زمان هم دقیقاً با توجه به پرسونای مخاطبین هدف شما می‌تواند متفاوت باشد. ولی به هر حال اینستاگرام، کاربران را تبدیل به افرادی کم‌حوصله کرده است که با ریلزها و محتوای زیاد بمباران می‌شوند و این یعنی شما فرصت کمی برای جلب توجه آنها دارید. اگر در دو سه ثانیه ول ویدئو توجه آنها را جلب نکنید (قلاب) به احتمال زیاد، مخاطب ویدئوی شما سراغ محتوای بعدی می‌رود.

اما اگر ریلزهای خود را کوتاه نگه داشته و یک قلاب عالی نیز داشته باشید، افراد بیشتری مشتاق نگاه‌کردن به ویدئوی شما خواهند شد و خواهید توانست به هدف بازدید ده‌هزار تایی ریلز در اینستاگرام برسید.

10.سوالاتی برای دریافت بازدیدهای بیشتر بپرسید

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش تعامل و تشویق برای بازدید بیشتر، پرسیدن سؤال است. از بیننده‌ها نظراتشان را درباره ریلز یا محتوا بپرسید و آنها را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

درباره چیزی که از مردم می‌خواهید بپرسید واضح باشید. برای مثال، اگر در یک شهری در ایران در حال سفر هستید، از مردم بپرسید اگر جای شما بودند به کجا می‌رفتند و نقاط برگزیده آنها را برای دیدن به اشتراک بگذارید. این کار باعث می‌شود حدس و گمان از بخش نظرات حذف شود چون آنها مجبور نیستند به پاسخ خود فکر کنند و همین امر موجب می‌شود نظرات زیادی در زیر پست‌تان ارسال شود.

مردم عاشق به‌اشتراک‌گذاری افکار و داستان‌هایشان هستند، پس استفاده از همین تکنیک و درگیرکردن آنها می‌تواند یک روش آسان برای افزایش بازدیدهایتان باشد.

11.استفاده از افکت‌ها و استیکرهای خاص

اگر می‌خواهید ریلزهای درگیرکننده بسازید، شروع به استفاده از افکت‌های خاص و استیکرهایی که مرتبط با محتوایتان هستند کنید. استفاده از این ابزارها نه تنها محتوای شما را منحصربه‌فردتر خواهند کرد بلکه تعامل را نیز بهبود می‌بخشد.

الان افکت‌های خاص زیادی برای ساخت ریلزها در دسترس هستند، بنابراین ساخت ریلزهای کوتاه حتی آسان‌تر از گذشته شده است.

وقتی می‌خواهید استیکر به ویدئوی خود اضافه کنید، روی مواردی تمرکز کنید که مخاطبین را به تعامل تشویق می‌کند. برای مثال، می‌توانید نظرسنجی، آزمون یا اسلایدرها را به ریلز خود اضافه کنید. این عناصر تعاملی باعث می‌شوند ریلز شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود. هرچقدر درگیری افراد با ویدئوی شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای رفتن به اکسپلور خواهید داشت، جایی که می‌توانید هدف ده‌هزار بازدید ریلز اینستاگرام را در تقویم محتوایی خود علامت بزنید.

همچنین می‌توانید کات اوت بسازید، که در آن تصاویر خود را تبدیل به استیکرهایی خواهید کرد تا بتوانید از آنها در ریلزهای خود استفاده کنید. ما همچنین توصیه می‌کنیم از استیکر کپشن نیز استفاده کنید تا ریلزهایتان به صورت خودکار زیرنویس شوند. البته این گزینه برای زبان فارسی در دسترس نیست اما می‌توانید از برنامه‌های جایگزین برای این کار استفاده کنید.

12.دیدن آمار اینستاگرام

اگر می‌خواهید ریلزهایی ایجاد کنید که ده‌هزار بازدید را جذب کنند، باید ببینید که مخاطبین شما از چه چیزی خوششان می‌آید.

برای دیدن اینکه مخاطبین شما عاشق چه هستند، باید آمار اینستاگرام خود را بررسی کنید.

تب آمار یک ابزار ارزشمند اینستاگرام است چون به شما موارد زیر را می‌گوید:

  • بازدیدها، ریچ و تعامل برای هر ریلز، استوری و پست‌
  • چقدر و چه زمانی فالوورهایتان با محتوای شما تعامل داشته‌اند
  • دموگرافیکی از مخاطبینتان

این معیارهای اندازه‌گیری به شما کمک می‌کنند تا نوع محتوایی که منتشر می‌کنید را درک کرده و با آنالیز محتوای خود بتوانید محتوای بهتر برای جلب توجه و تعامل بیشتر ایجاد کنید.

جمع‌بندی

بازدید ده‌هزارتایی ریلز اینستاگرام برای هر اینستاگرامری می‌تواند یک شاهکار باشد به خصوص وقتی با تولیدکننده‌های محتوای زیادی در حال رقابت هستید. از راهنمای بالای ما می‌توانید برای شروع بازدید بیشتر استفاده کنید و خبر خوب این است که به‌محض اینکه قلق دریافت ده‌هزار بازدید را به دست آورید، می‌توانید دوباره محتواهایی این شکلی بسازید تا مخاطبین زیادی را جذب کنید. زمانی که اولین ده‌هزار بازدید را جذب کردید، خواهید دید که حتی دریافت بازدیدهای بیشتر آسان‌تر شده و حساب شما نیز شروع به رشد خواهد کرد.

منبع: viralyft

sirvan

یک دونده که دوست داره بنویسه.
پست های مرتبط

دلایل کاهش لایک اینستاگرام❤️| 6 راه‌حل تضمینی برای رفع این مشکل

لایک‌های اینستاگرام اعتیادآور هستند. انتشار پست زمانی احساس خیلی بهتری می‌دهد که…

۱۴۰۳-۰۶-۰۵

ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام با 11 استراتژی اصولی 👌| صفر تا 99😉وایرال شدن در برگه اکسپلور

پیش گفتار کلیدی ورود به برگه اکسپلور اینستاگرام برای هر کسی این…

۱۴۰۳-۰۵-۱۹

6 فایده داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام در سال 2024👌

شاید تابه‌حال از خودتان پرسیده باشید که آیا داشتن فالوورهای زیاد در…

۱۴۰۳-۰۴-۱۹

دیدگاهتان را بنویسید